آخرین خبر

بازیگر زن در «اتاق عروس» جمع شدند/ در جستجوی داماد فراری

به گزارش آوای ایرانیان نمایش «اتاق عروس» با دراماتورژی و کارگردانی داریوش شهبازی این روزها در تماشاخانه هیلاج روی صحنه است.

این اثر نمایشی نوشته والنتین گراسناگاروف با ترجمه ماندانا ‌مجیدی از ۱۵ مرداد اجرای خود را آغاز کرده و تا ۵ شهریور نیز روی صحنه خواهد بود.

«اتاق عروس» ماجرای شب عروسی نادیا را روایت می‌کند، در حالی که همه مهمان‌ها در انتظار رسیدن داماد هستند اما خبری از او نیست. انگار داماد آب شده و رفته توی زمین. خانواده و دوستان در اتاق عروس دور او جمع شده‌اند و می‌خواهند به او القا کنند که داماد عروس رو قال گذاشته است و او را از این ازدواج منصرف کنند چون معتقدند این پسر در شان خانواده آنها نیست اما … .

یکی از ویژگی های «اتاق عروس» این است که یک نمایش زنانه است و همه بازیگران آن زن هستند. اتفاقات نمایش نیز در اتاق انتظار یک آرایشگاه عروس می‌گذرد و فضایی رئالیستی را به تصویر می‌کشد.

این نمایش به مقوله ازدواج از زوایای مختلف نگاه می‌کند و قرار است افرادی را به تصویر بکشد که به ندای درون و احساسات‌شان بیشتر از منطق توجه می‌کنند.

در توضیح این نمایش آمده است: «بدترین نوع انتخاب اینه که بدونی راه درست چیه ولی توان انتخاب کردنشو نداشته باشی و بدون اینکه بدونی چرا، از عمد راه غلط رو انتخاب میکنی. انگار یه نفر مغزتو هک کرده باشه.»

«اتاق عروس» با بازی سما ‌سلیمانی، بهار ‌تاجور، ملیحه ‌شبانیان، مهتاب اکبری، کمند ‌هاشمیان، نیلوفر هوشمند، رومینا ‌کوهزاد، گلشن ‌بدیعی، سمانه ‌خامی، مهسا ‌محمودی، مه نیا قاسمی، راضیه مومیوند، ستایش ‌صحبتی، نفس ‌پارسایی، فاطمه ‌یوسف ‌زاده، ماندانا ‌مجیدی، مرسده ایزددوست تا ۵ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه هیلاج روی صحنه است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر زن در «اتاق عروس» جمع شدند/ در جستجوی داماد فراری”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید