آخرین خبر

برادران کوئن برای یک پروژه سینمایی جدید همکاری می‌کنند

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از یاهو نیوز، برادران کوئن که سال ۱۹۸۴ همکاری خود در زمینه نویسندگی و کارگردانی را با فیلم موفق نئو نوآر «خون ساده» آغاز کردند، بیش از هر ۲ کارگردان همکار دیگری فیلم‌های کلاسیک ساخته‌اند. با وجود پروژه‌های انفرادی تأثیرگذار آنها در سال‌های اخیر، به‌ویژه «تراژدی مکبث» ساخته جوئل، اشتیاق تماشای یک فیلم مشترک دیگر از برادران کوئن در جامعه جهانی دوستدار سینما بیشتر از همیشه است.

حالا در شماره جولای ۲۰۲۳ نشریه امپایر، ایتن از پروژه جدیدی که قرار است با برادرش جوئل بسازد خبر داد و گفت ممکن است این پروژه بر همکاری بعدی او با همسرش تریشیا کوک ارجح باشد.

این خبر به معنی اعلامیه‌ای بر پایان طولانی‌ترین وقفه در حرفه فیلمسازی مشترک آنهاست که بیش از ۵ سال به طول انجامید. آخرین کار مشترک آنها فیلمی ۶ اپیزودی برای نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ با عنوان «تصنیف باستر اسکراگز» بود.

در حالی که برادران کوئن در این فاصله هر یک به دنبال علایق فردی خود رفتند، اقتباس تحسین شده جوئل از شکسپیر در سال ۲۰۲۱ و سفر جاده‌ای کمدی ایتن و همسرش با عنوان «عروسک‌های فراری» حاصل این تجربه بود. ایتن تصریح کرد که او «انفرادی» نرفته و همراه برادرش در حال ساختن فیلم بعدی خود هستند.

با این حال ایتن در مورد محتوای فیلم آینده‌اش با جوئل صحبتی نکرد و طرفداران را در گردابی از حدس و گمان باقی گذاشت. با وجود سابقه ساخت فیلم در ژانرهای مختلف، از وسترن گرفته تا فیلم گانگستری و فیلم‌های بیوگرافی عامیانه و جاسوسی سیاسی، نمی‌توان پیش‌بینی کرد که این دو در آینده به کدام ژانر سینمایی سرک می‌کشند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برادران کوئن برای یک پروژه سینمایی جدید همکاری می‌کنند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید