آخرین خبر

نویسنده و کارگردان ایرانی داور جشنواره فیلم آمریکا شد

به گزارش آوای ایرانیان حسن نج آبادی نویسنده و کارگردان ایرانی به عنوان یکی از داوران بخش اصلی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم آرلینگتون در کشور آمریکا انتخاب شد.

جشنواره بین المللی فیلم آرلینگتون AIFF ماموریت خود را ارتقای درک حضور فرهنگ‌های گوناگون با کاوش در زندگی مردم در سراسر جهان از طریق فیلم مستقل و فرصتی منحصر به فرد برای آموزش بین فرهنگی می‌داند، وسیله‌ای برای تشخیص این موضوع که چنین تنوعی، جامعه را غنی می‌کند. سازمان دهندگان جشنواره بر این باورند که انتخاب و نمایش فیلم‌ها، ارزش‌ها و آرمان‌های مشترک ما را با همسایگانی از لحاظ فرهنگی متنوع و با همه اعضای خانواده جهانی بشری، برجسته می‌کند.

طبق اعلام سایت جشنواره، اعضای هیئت داوران سیزدهمین دوره آرلینگتون بر مبنای دانش، خلاقیت، نوآوری و تجربه خود در صنعت فیلم انتخاب شده‌اند تا بیش از ۲۵۰۰ اثر ارسالی دریافت شده را مورد قضاوت قرار دهند.

حسن نجم‌آبادی‌ پیش از انتخاب توسط این جشنواره، عضو هیئت انتخاب و داوری جشنواره‌های بین‌المللی فیلم قبرس سال ۲۰۲۰، بریج یونان Bridge سال۲۰۲۰ ، جیپور هند JAIPOR در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲، بلک‌برد Black Bird آمریکا سال ۲۰۲۱، رد راک Red Rock آمریکا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ نیز بوده است. در کارنامه نجم‌آبادی، سابقه کارگردانی ۱۵ فیلم کوتاه از جمله: صلح، مورچه، سیم مس، ۷۷ سال تنهایی، فصل سفید، بسوی رنگین‌کمان، فصل قرمز، آپارات و… همراه با نویسندگی و پخش بین‌الملل فیلم‌های مستند و کوتاه به چشم می‌خورد. او اکنون در حال پیش تولید اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام «می تو» است.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم آرلینگتون از ۲ تا ۵ نوامبر ۲۰۲۳ ( ۱۱ تا ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲) در ماساچوست آمریکا برگزار خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نویسنده و کارگردان ایرانی داور جشنواره فیلم آمریکا شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید