آخرین خبر

جشن ولایت از نوع «چشم روشنی» شبکه یک تا فینال «عصر جدید»

شبکه‌های سیما به مناسبت عید سعید غدیرخم، پخش ویژه برنامه‌های متنوع، ویژه‌برنامه‌ها، جُنگ‌های شبانه و مستندهای جذاب در دستور کار دارند.

جشن ولایت در تلویزیون؛ از «چشم روشنی» شبکه یک تا فینال «عصر جدید»

به گزارش آوای ایرانیان، به مناسبت عید سعید غدیر شبکه‌های سیما برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان خود تدارک دیده‌اند:

«چشم روشنی» در شبکه یک

همچنین ویژه برنامه عید قربان به نام «چشم روشنی» که از عید سعید قربان روی آنتن است روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هم به شبکه یک می‌‌آید.

«چشم روشنی» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد است و عید غدیرخم هر روز ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

«چشم روشنی» برنامه‌ای عیدانه و شاد است که از بازیگران سریال‌های تلویزیونی، خوانندگان و گروه‌های تواشیح برای حضور در آن دعوت شده است و اجرای این برنامه را پدرام کریمی برعهده دارد.

«آفتاب شرقی» ساعت ۱۱ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بیست و هشتم و بیست و نهم مردادماه پخش می‌شود و برنامه «فرمول یک» روز دوشنبه بیست و هشتم مردادماه روی آنتن می‌رود و سه‌شنبه بیست و نهم این برنامه پخش نمی‌شود.

«شب‌‎های شیدایی» روی آنتنِ شبکه دو

جُنگ ترکیبی «شب‌های شیدایی» به مناسبت جشن ولایت و امامت، عید غدیرخم سه‌شنبه بیست و نهم مردادماه ساعت ۱۹:۵۰ با حضور چهره‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و با فضایی شاد و جذاب روانه آنتن می‌شود.

«به وقت شب» عنوان یکی دیگر از تدارکات شبکه دو برای این ایام خجسته است که با هدف پرداختن به موضوعات اجتماعی و فرهنگی و با حضور اقشار مختلف مردم از شب عید قربان پخش خودش را شروع کرد و تا شام عید غدیرخم ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده روانه آنتن می‌شود.

پخش مدیحه سرایی، پخش مجالس و مراسم مذهبی در فواصل برنامه‌ها همچنین پخش سخنرانی‌های مذهبی از وعاظ برجسته کشور هر روز ساعت ۶ و روزهای جمعه ساعت ۱۵:۳۰ از دیگر برنامه‌های شبکه دو سیما برای این ایام است.

برنامه معارفی «کوی محبت دوشنبه شب و سه‌شنبه (بیست و هشتم مردادماه و بیست و نهم مردادماه) ویژه عید سعید غدیر خم از نجف اشرف با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه، شاعران و ذاکران اهلبیت(ع)  تقدیم مخاطبان خواهد شد.

همچنین «نمادو» در ایام دهه ولایت به تهیه و پخش گزارش‌های مردمی از سطح شهر در خصوص حال و هوای شهر و مراسم در غدیر و سایر مناسبت‌های دهه ولایت می‌پردازد.

فینال ۵ ساعته «عصر جدید» در شب‌های چراغانی شبکه سه

ویژه برنامه دهه ولایت با عنوان «چراغانی» از یکشنبه شب بیستم مردادماه تا پنجشنبه سی‌ام مردادماه، هر شب حدود ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما  پخش می‌شود.

«چراغانی» به تهیه‌کنندگی سعید عباسی در ۱۱ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای آنتن آماده شد و با شعار “شاد باش” روی آنتن رفت. در این ایام میزبان کارشناسان دینی، شاعران، هنرمندان در عرصه خوانندگی و بازیگری بود. این برنامه عید سعید غدیر خم هم با حضور خوانندگان و هنرمندان روی آنتن می‌رود.

اجرای برنامه را در این ایام، شهرام شکیبا، رسالت بوذری، نجم الدین شریعتی و محمد خاکساری برعهده دارند.

جزئیات فینال «عصر جدید» به روایت احسان علیخانی

فینال «عصر جدید» شب عید غدیر از ساعت ۲۱:۱۵ شروع و تا یک بامداد ادامه خواهد داشت که فارغ از برگزاری فینال ۵ شرکت‌کننده باقیمانده یک ویژه برنامه هم خواهیم داشت. فقط مردم رأی می‌دهند و سه روز بعد یعنی پنجشنبه پنج‌ساعت برنامه زنده خواهیم رفت. قرار ما این است که در برنامه زنده هم رای‌ها ادامه داشته باشد و بامداد یکم شهریور نفر اول تا پنجم را اعلام خواهیم کرد.

شب موسیقیایی در شبکه چهار سیما

مجله تلویزیونی «شب موسیقی» به مناسبت دهه ولایت و امامت و در آستانه عیدسغید غذیر خم به صورت ویژه برنامه و با بخش های متنوع موسیقیایی به روی آنتن می‌رود.

در این برنامه که یکشنبه بیست و هفتم مردادماه از ساعت ۲۳ به صورت زنده پخش می شود، رضا مهدوی مجری کارشناس «شب موسیقی» میزبان کامران همت پور نوازنده دف و جمال الدین منبری خواننده می‌شود. این دو هنرمند در این برنامه به صورت زنده به اجرای موسیقی می‌پردازند.

همچنین در ارتباط تلفنی با قاسم رفعتی، خواننده و ردیف‌دان موسیقی ایرانی،درخصوص اجرای کارهای آیینی و عیدغدیرخم گفتگو می‌شود.

پخش سه قطعه از کنسرت گروه حافظ به رهبری میرفرساد ملک نیا که به تازگی در خانه هنرمندان برگزار شده است، پخش ویدئو کلیپی از نادر گلچین و مروری بر خبرهای حوزه موسیقی با اجرای فرزین طاهری از دیگر بخش‌های این برنامه زنده شبانگاهی است.

«شب موسیقی» یکی از برنامه‌های «شب‌های هنر» است که به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یکشنبه شب‌ها ساعت ۲۳ به طور زنده، از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود. «شب های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا جمعه، هرشب به یکی از موضوعات تئاتر، موسیقی، شعر و ادبیات، کتاب و روایت، معماری، سینما و طنز می‌پردازد.

شبکه پنج سیما در عید سعید غدیرخم

شبکه پنج سیما به مناسبت عید سعید غدیر خم با ویژه برنامه‌های شاد و متنوع با مخاطبان خود همراه می‌شود.

عوامل تولید جنگ شبانه ” شب فیروزه ای ” در نهمین  سفر خود به استان همدان( شهر لالجین) می‌روند که اولین برنامه آنها در آستانه عید غدیر بر روی آنتن می رود.

این برنامه دارای بخش‌های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان  بومی، گزارش از مکان‌های دیدنی و گردشگری، معرفی ظرفیت های اقتصادی ،میان برنامه، وله و …. است.

جنگ شبانه ” شب فیروزه‌ای ” به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری هرشب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود.

غدیر تا غدیر”  در آستان عبدالعظیم حسنی

جنگ” غدیر تا غدیر” عنوان ویژه برنامه‌ای از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به پوشش تصویری جشن بزرگ عید سعید غدیر، از حرم عبدالعظیم حسنی می‌پردازد.  این جنگ هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در ضلع شرقی حرم  با حضور جمعی زیادی از عاشقان و ارادتمندان اهل‌بیت عصمت و طهارت برگزار می شود و موضوع برنامه وفا به عهد و امانتداری است. این ویژه برنامه هرشب ساعت ۲۲:۲۰ روی آنتن می‌رود و دارای بخش‌هایی همچون دعوت از کارشناس مذهبی، هنرمند، خواننده، گروه تواشیح ، مسابقه و … است.  جنگ ” غدیر تا غدیر” با اجرای مهدی آقابیگی و تهیه‌کنندگی مهدی سلگی به مدت ۵ شب از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به خانه بر می‌گردیم” در عید غدیر

برنامه ” به خانه بر می‌گردیم”  در روز  عید سعید غدیرخم  سه‌شنبه بیست و نهم مردادماه با حال و هوای این عید بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

این ویژه برنامه سه شنبه  ساعت ۱۰:۴۰ روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود. دعوت از هنرمندان، خوانندگان، شاد باشیم، مسابقه و… از بخش‌های این برنامه است. ” به خانه بر می‌گردیم” در روز عید با اجرای مجریان این برنامه مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه خانواده و کودک است که از شنبه تا پنج شنبه هر هفته به تهیه‌کنندگی گودرز عزیزی و  با اجرای محمد نظری، فاطمه راد، راحله امینیان، قاسم بی نیاز، ژیلا امیر شاهی و .. ساعت ۱۷ و به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. دعوت از کارشناسان و صاحب نظران حوزه پزشکی، هنری، آشپزی و.. از بخش‌های مهم این برنامه است.

برنامه  تولیدی ” زیر گنبد طلا” کاری از موسسه تصویری آستان قدس رضوی است  که در دهه ولایت (از عیدقربان تا عید غدیر خم) هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. این برنامه از حرم مطهر رضوی با حضور یک کارشناس مذهبی پیرامون موضوع دهه ولایت  به مدت ۲۰ دقیقه برای مخاطبان پخش می‌شود.

پخش زیارت امین‌الله در روزعید سعید غدیر خم ساعت ۱۲ از دیگر برنامه‌های شبکه پنج سیماست.

«جشن طلوع امید» به روایت شبکه امید

ویژه برنامه «جشن طلوع امید» از عید سعید قربان شروع و تا عید سعید غدیر با اجرای مسعود روشن‌پژوه ادامه دارد.

جشن «طلوع امید» میزبان گروه‌های مختلف نوجوانان همراه با برنامه‌های متنوع ویژه این گروه سنی است.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دعوت از شرکت‌کنندگان برنامه عصر جدید، استندآپ کمدی، آزمایش های علمی بزرگ و جذاب، مسابقات مختلف استیجی(فوتبال‌دستی، کیک‌خوری، سیب خوری و …) و میدانی آرسی(ماشین‌های کنترلی)، آموزش‌های کوتاه مدت امدادی و ایجاد رقابت بین نوجوانان آموزش دیده در این زمینه، شبیه‌سازی زلزله، مشاعره، نمایش عروسکی و میدانی، گروه‌های سرود و تواشیح، گفتگو با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، نوجوانان حاضر در اردهای جهادی و کارآفرینان نوجوان، صحبت پیرامون موضوعاتی با محوریت نوجوان و جامعه و دعوت از نخبگان علمی، ورزشکاران و هنرمندان اشاره کرد.

جشن بزرگ «طلوع امید» به تهیه کنندگی ابوذر خیاطی از بیستم مرداد شروع شده و تا بیست و نهم مردادماه ادامه خواهد داشت. از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۳ در بوستان آب و آتش برگزار و از شبکه امید روی آنتن می‌رود.

شبکه نمایش و گرامیداشت آقای بازیگر

شبکه نمایش که از شنبه هفته گذشته به مناسبت ایام عید سعید قربان تا غدیر، فیلم‌های سینمایی جدید و سرگرم کننده را در نظر گرفته بود، این هفته نیز با فیلم‌های جذاب، مرور آثار و یادبود نخستین سالگرد آقای بازیگر، مهمان خانه‌ها می‌شود.

در بخش فیلم‌های جدید و جذاب ساعت ۲۳ این هفته فیلم جدید تانک‌ها (Tanki) محصول ۲۰۱۸ روسیه در تاریخ شنبه بیست و ششم مردادماه و فیلم سینمایی آسمان خراش (Skyscraper) محصول ۲۰۱۸ در تاریخ دوشنبه بیست و هشتم مردادماه از این شبکه پخش می‌شوند.

**«تانک‌ها»

تانک‎ها فیلمی اکشن و جنگی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی کیم دروژینین است. ستارگانی چون سرگئی چتورتکوف، آنتون فیلیپنکو، نیکولای گورشکوف، یوری اتسکوف، میرب میسوردز، آندری مرزلیکین و الکسی اوسیانیکوف در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در آستانه‎ جنگ، یک افسر و مهندس آلمانی نوع جدیدی از تانک‎های قدرتمند را اختراع می‌کند. برای ثابت کردن منحصر به فرد بودن این تانک‎ها، او و تیمش به مسکو می‎روند. اما خیلی زود متوجه می‎شوند که این سفر ساده ، یک مسابقه‎ قدرت خواهد بود…

**آسمان خراش 

آسمان خراش، یک فیلم در سبک اکشن و ماجرایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی راوسون مارشال تربر است. در این فیلم دواین جانسون به ایفای نقش می‌پردازد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک مامور سابق پلیس به نام ویل فورد باید خانواده‌اش را از آتش‌سوزی مهیبی که در بلندترین ساختمان جهان رخ داده است، نجات دهد و…

مرور فیلم‌های یک کمدین در بخش مرور آثار این هفته

این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از «جواد رضویان»، بازیگر سینمای کمدی از این شبکه پخش خواهد شد.

سیدجواد رضویان، لیسانس رشته نقاشی، بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده و در مجموعه‌های متعددی از جمله سیب خنده، مجید دلبندم و باغچه مینو… ایفای نقش کرد. او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ مجددا این موفقیت را تکرار کرد. بازی در سریال «در حاشیه» سری ۱ و ۲ باعث محبوبیت بیش از پیش وی شد.

فیلم‌های سینمایی دلداده، به روح پدرم، اخلاقتو خوب کن، شاخه گلی برای عروس، ده رقمی، لیمو ترش و اخراجی ها ۲ آثاری هستند که با بازیگری این بازیگر، به ترتیب از شنبه بیست و ششم مردادماه تا جمعه اول شهریور، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و ساعت ۳ بامداد و ۸ صبح روز بعد بازپخش می‌شوند.

گرامیداشت نخستین سالگرد چهره ماندگارسینمای ایران

استاد عزت‌الله انتظامی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، مشهور به آقای بازیگر در بیست و ششم مرداد  ۱۳۹۷ چشم از جهان فرو بست. شبکه نمایش به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت وی در بخش ساعت ۱۷ روز شنبه بیست و ششم مردادماه  نسخه اصلاح شده و با کیفیت فیلم «خانه خلوت» را پخش می‌کند.

 «خانه خلوت» به کارگردانی مهدی صباغ زاده محصول ۱۳۷۰ با بازیگری عزت الله انتظامی و نیکو خردمند است. این فیلم در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در چندین رشته نامزد دریافت جایزه شده بوده و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و لوح تقدیر بهترین بازیگر نقش اول و دوم مرد را از آن خود ساخته‌است.

شبکه نمایش سیما از شنبه نوزدهم مردادماه تا اول شهریورماه در فاصله زمانی اعیاد سعید قربان تا غدیر، با مرور فیلم‌هایی از سینمای کمدی، جذاب و سرگرم کننده و نیز پخش فیلم‌هایی مهمان خانه‌ها می‌شود.

همچنین مرور سینمای کمدی در جدول پخش شبکه نمایش قرار دارد که فیلم های «پرستار بچه‌ها»، «زن بدلی»، «غول بزرگ مهربان»، «آشپزباشی»، «پنگوئن های آقای پاپر»، «دیدی و ارثیه فامیلی» و «اگه می تونی منو بگیر» به ترتیب از شنبه نوزدهم مردادماه تا جمعه بیست و پنجم مردادماه پخش می شوند که تکرار این فیلم ها در ساعت ۳ بامداد و ۸ صبح روز بعد خواهند بود.

در بخش فیلم های ساعت ۲۳ این هفته، فیلم‌های «مسیر همیشگی» محصول ۲۰۱۸ فرانسه در تاریخ یکشنبه بیستم مردادماه، «آلفا» محصول ۲۰۱۸ در تاریخ پنجشنبه بیست و چهارم مردادماه و «پاپیون» محصول ۲۰۱۷ در تاریخ جمعه بیست و پنجم مردادماه از این شبکه پخش می شوند.

فیلم‌های برگزیده سینمایی نیز طبق روال جدول پخش تابستانی شبکه نمایش، ساعت ۱۷ هر روز از این شبکه پخش می‌شوند.

شبکه نسیم با طعمِ «شکرستان»

سری جدید مجموعه پویانمایی «شکرستان» به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی از عید قربان شروع شده و تا غدیر  هر شب، ساعت۲۲:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

این مجموعه پویانمایی با بیش از ۱۸۰ شخصیت؛ داستان‌هایی را در یک شهر قدیمی و خیالی روایت می‌کند. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند.

گفتنی است نوروز امسال پخش سری قبلی این مجموعه در شبکه نسیم با استقبال قابل توجهی رو به رو شد.

ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن در عید غدیر

«شمیم ولایت» عنوان ویژه این شبکه در شب و روز عید سعید غدیر می باشد که با کارشناسی حجت‌الاسلام عظیمی و مدیحه‌سرایی مادحین اهل‌بیت از نجف اشرف به صورت زنده و مستقیم تقدیم مخاطبان خواهد شد.

«شمیم ولایت» در شب عید سعید غدیر خم از ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه و در روز عید غدیر خم در ۲ نوبت و در ساعت‌های ۱۲ و ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه با اجرای سید کمال هاشم‌زاده روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

«ویژه برنامه عید سعید غدیر خم» نیز در روز عید در ۲ نوبت و در ساعت های ۱۰:۳۰ و ۱۵ (هر برنامه به مدت ۹۰ دقیقه) با حضور کارشناسان و مهمانان ویژه و بخش‌های مختلف از جمله کلام بزرگان، نماهنگ‌ها و کلیپ‌های ویژه عید و… با اجرای مهدی صفری و مهدی آقابیگی به صورت زنده در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

پوشش زنده مراسم پیاده روی «کاروان شادی» در روز عید بزرگ غدیر که از حرم مطهر کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و به مسجد بزرگ جمکران ختم می شود نیز از دیگر تدارکات این شبکه در این روز می باشد. این مراسم از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز و تا قبل از اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

مراسم تجدید بیعت با امام زمان (عج) توسط حجت الاسلام میرزامحمدی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) از دیگر بخش‌های این برنامه است.

گفتگوی متفاوت حسن سلطانی مجری معارفی تلویزیون با آیت‌الله علوی گرگانی درباره عید غدیر و فضیلت‌های امیرالمومنین علی(ع) با عنوان «ترنم دیدار» از ساعت ۱۰ صبح روز عید غدیر پخش خواهد شد.

پوشش زنده مراسم خطبه خوانی غدیرخم از ساعت ۱۳:۳۰ و دعای ندبه با نوای حاج مرتضی طاهری در ساعت ۷:۱۵، سخنرانی علما در ساعت ۱۴:۳۰ و دعای توسل با نوای حاج مهدی میرداماد در ساعت ۲۰:۳۰ از دیگر تدارک این شبکه در روز عید غدیرخم خواهد بود.

بیعت آسمانی ویژه عید غدیرِ شبکه افق

«بیعت آسمانی» ویژه برنامه عید غدیر خم دوشنبه شب از شبکه افق پخش خواهد شد.

این برنامه با تهیه‌کنندگی روح الله محقق راد، شب عید غدیر و به مدت حدود ۲ ساعت روی آنتن می‌رود و بخش‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.

جُنگ تلویزیونی «بیعت آسمانی» با اجرای مهران رجبی، شامل گفت‌وگو با مهمانانی از ایران و سایر کشورها، اجرای سرود و میان برنامه‌های گوناگون با محوریت اهمیت و جایگاه غدیر است.

از جمله مهمانان این برنامه می‌توان به دکتر فخر روحانی اشاره کرد که موضوع گفت‌وگو با او، بیان زندگینامه علامه امینی است؛ علامه امینی یکی از علمای بزرگ معاصر به شمار می‌رود و اثر سترگ او یعنی «الغدیر» بزرگ‌ترین مرجع شناخت غدیر و احادیث مربوط به این واقعه مهم تاریخی و دینی است.

مجموعه مستند «در امتداد غدیر» روایتی از زندگی و فعالیت های شیعیان شهرهای مختلف اروپا ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

مستند «ضیافت علوی» روایتی از بزرگداشت این عید بزرگ اسلامی و برپایی سفره‌های اطعام به مناسبت عید غدیر، سه‌شنبه ۲۹ مرداد ساعت ۲۳ روی آنتن می رود.

مستند «ود» درباره علامه امینی نویسنده کتاب الغدیر، سه‌شنبه بیست و نهم مردادماه ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

دعوت سلبریتی‌های دنیای ورزش به روایت شبکه سلامت

به مناسبت ولایت علی بن ابی طالب (ع) برنامه «ایران فعال» با دعوت از سلبریتی های دنیای ورزش به خانه بینندگان خود می‌رود و زمینه های پهلوانی در دنیای ورزش حرفه ای را به چالش می کشد. در بخش دیگری از آن، برنامه سازان سراغ ورزش زورخانه‌ای به عنوان نمادی از ورزش پهلوانی و عشق به ولایت می‌روند و دنیای پهلوانان زورخانه ها را به تصویر می‌کشند. طراحی دومینویی با مضمون مرتبط با این روز توسط انجمن دومینوی کشور از دیگر بخش های «ایران فعال» خواهد بود.

تامین برنامه شبکه سلامت نیز با هدف ایجاد نشاط و شادی در بزرگترین عید شیعیان جهان بسته های متنوعی شامل وله و اینفوگرافی طراحی کرده و در آن پیام هایی مرتبط با این روز فرخنده روی آنتن می فرستد.

کلیپ «خاک آشنا» با صدای خشایار اعتمادی برنامه دیگری است که تامین برنامه برای این روز در نظر گرفته است.

«عید آقایی» با هم نوایی گروه الغدیر تهران و با سرایش احسان جاودان نیز کاری دیدنی در عید ولایت است.

«همین امروز، همین امشب» به عنوان برنامه ام سی شبکه نیز در پارت های متعدد با پخش موسیقی، کلیپ، وله، نماآوا و… لحظاتی شاد را برای بینندگان شبکه فراهم می‌کند.

کارهای کوتاه مرکز صبا در عید غدیر

مرکز صبا، پویانمایی «سیمای خورشید ۳» در ۱۰ دقیقه ، کلیپ «غدیر» در ۶ دقیقه، «قصه نجف» در ۵ دقیقه، «طلایه» در ۱۹ دقیقه و سرود «علی آقامه» را در ۶ دقیقه در روز عید سعید غدیر خم برای نمایش از شبکه های مختلف سیما پیشنهاد و برای شبکه‌ها ارسال کرده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جشن ولایت از نوع «چشم روشنی» شبکه یک تا فینال «عصر جدید»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید