آخرین خبر

کتاب موسیقایی «تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک» منتشر شد

کتاب موسیقایی «تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک» به قلم فرزاد کاشی ساز، در بازار موسیقی کشور منتشر و در دسترس هنرجویان ساز تمبک قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، فرزاد کاشی ساز با اعلام این خبر، درباره جزئیات بیشتر کتاب گفت: «کتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک» با هدف آموزش و نهادینه‌سازی تکنیک‌ها و ریتم‌های پایه در اجرای تمبک، بر اساس نگرش استاد فقید ابوالحسن صبا، طراحی گردیده تا در کنار کتب دیگر در این سبک، چراغ راه هنرجویان باشد.

وی ادامه داد: هدف این کتاب، آن است که با حذف آگاهانه برخی تکنیک‌ها، ریتم‌ها و… مقدمات تمبک‌نوازی را به آسان‌ترین شکل فراهم آورد تا ضمن حفظ علاقه و اشتیاق هنرجویان و درگیر نکردن آن‌ها با مسائل پیچیده و گاهاً در ابتدای یادگیری کم اهمیت، مهارت و دانش تمبک‌نوازی آن‌ها را ارتقاء بخشد.

فهرست مطالب، مقدمه، سخنی با هنرجویان، ریتم‌شناسی، علائم اختصاری، معرفی قسمت‌های مختلف تمبک و تمرینات بخش‌های مختلف کتاب «تم تمبک» هستند.

قابل ذکر است فرزاد کاشی ساز نواختن تمبک را نزد سعید حسین پور بر اساس متد استاد حسین تهرانی و استاد محمد اسماعیلی از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۲ آموخت. وی سابقه اجرا و همکاری در کنسرت‌های موسیقی «گروه تمبکنوازان و سازهای کوبه ای اهواز»، کنسرت «یادمان شبی با موسیقی خوزستان»، گروه موسیقی «رندان» و… را در کارنامه هنری خود دارد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کتاب موسیقایی «تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید