آخرین خبر

شهرهای شمالی و جنوبی میزبان خوانندگان پاپ

آوای ایرانیان: برگزاری کنسرت شهرستان‌ها در سال ۹۶ بسیار طوفانی آغاز شد و در همان ده روز اول سال خیلی از خوانندگان پاپ و بعضاً سنتی در جشنواره‌های نوروزی شمال، جنوب، مرکز و غرب کشور به روی صحنه رفتند و برای علاقه‌مندان خود اجرا کردند که این اجراها همچنان ادامه دارد و در اردیبهشت ماه نیز کنسرت‌های متعددی در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان، موزیک فارس نوشت: طبق برنامه کنسرت‌های شهرستان‌ها در اردیبهشت ماه، حامد همایون در روز ۶ اردیبهشت در سالن شهید جوینی شهر هشتگرد، روزهای ۷، ۸ و ۹ اردیبهشت در تالار چیچیک تبریز، روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در گرگان و در دو روز پایانی این ماه در ساری به روی صحنه خواهد رفت.

محمدرضا گلزار پس از اجرای ۴ اردیبهشت در اهواز، در هفتمین روز همین ماه در کرمان به روی صحنه می‌رود. محسن یگانه نیز پس از کنسرت ۴ اردیبهشت خود در چالوس، برای اجراهای برج میلاد به تهران باز می‌گردد و سپس در روز ۱۰ اردیبهشت در سالن هلال احمر ساری به روی صحنه می‌رود تا سال پر کار خود را ادامه دهد.

در روز ۵ اردیبهشت محمد علیزاده در رشت، ۷ اردیبهشت احسان خواجه‌امیری در آمفی تئاتر ساحلی کیش، ۸ اردیبهشت سیروان خسروی در تایباد و در روزهای ۹ و ۱۰ اردیبهشت نیز علی زندوکیلی در سالن نامجو شهر رشت به روی صحنه خواهند رفت.

در نیمه دوم اردیبهشت نیز چند کنسرت پاپ دیگر برگزار می‌شود. از جمله اجرای مهدی یراحی در گیت بوستان اهواز و همچنین اجرای عماد طالب زاده در تالار البرز لاهیجان در تاریخ ۱۵ اردیبهشت. محمد علیزاده نیز پس از سری دوم کنسرت‌هایش در تهران، به قزوین سفر کرده و در روز ۱۸ اردیبهشت در مجتمع باران این شهر می‌خواند.

به جز کنسرت‌های خوانندگان پاپ در شهرستان‌ها، در اردیبهشت ماه کنسرت‌ سبک‌های دیگر موسیقی نیز در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

کنسرت سالار عقیلی در روز ۵ اردیبهشت در سالن فجر یزد و گروه آقای سماع در روز ۷ اردیبهشت در سالن صابر کرج برگزار می‌شود و همچنین شهرداد روحانی نیز دو رسیتال پیانو به روی صحنه می‌برد که اولی در روز ۱۴ اردیبهشت در ساری و دیگری ۵ روز بعد در رشت اجرا خواهد شد.

اجرای گروه «همنوازان حصار» به سرپرستی علی قمصری در روز ۸ اردیبهشت در سالن ابن سینا همدان و همچنین کنسرت گروه آوایی «کاکو بند» نیز در روز ۱۲ اردیبهشت در سالن فجر کرمان برگزار می‌شود.

کنسرت‌های موسیقی تا دهه اول خرداد سال جاری روند برگزاری خود را به طور طی خواهند کرد تا در آن زمان مشخص شود که برای برگزاری کنسرت در ماه مبارک رمضان چه برنامه‌ای تدوین شده و آیا خوانندگان سبک‌های مختلف اجازه کنسرت در این ماه را پیدا می‌کنند یا خیر.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شهرهای شمالی و جنوبی میزبان خوانندگان پاپ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید