آخرین خبر

روایت استانداری که ار ترس برکناری به کنسرت شهرام ناظری نمی‌آمد

آوای ایرانیان: شهرام ناظری در کنسرت دیشب “ناگفته” گفت: برایم بسیار جالب است وزیر راه و شهرسازی(آخوندی) که اصلا در حوزه هنر فعالیتی ندارد به کنسرت رفتن علاقه دارد و انگار کم کم ترس از موسیقی در میان دولتی ها ریخته است.

به گزارش خبرنگار آوا ی ایرانیان، شهرام ناظری شب گذشته به همراه پسرش حافظ ناظری کنسرت ناگفته را در تالار بزرگ کشور روی صحنه بردند.
شهرام ناظری در بخش های مختلف این کنسرت سخنان مختلفی را بیان کرد، ناظری در ابتدای برنامه گفت: در این اجرا تمامی عوامل اجرایی تلاش کرده اند ترکیبی متفاوت از یک ارکستر ایرانی را به مخاطبان ارائه دهیم و قطعاتی چون صلح اتمی، ساز آواز، نهان مکن، بداهه نوازی و مثنوی خوانی به همراه قطعاتی از آلبوم ناگفته اجرا خواهد شد.
این هنرمند ادامه داد: طی ۳۷ سال حضور در عرصه هنر همچنان در خدمت مردم عزیز کشورم هستم و در کنارشان با عشق آثاری را خلق میکنم که همگی توسط خودم ساخته شده از کسی کمک نگرفته ام .
وی گفت: طی این ۳۷ سال به جهت حس خوبی که شما مردم موسیقی دوست به من داده اید موفق شده ام بیش از ۵۰ اثر موسیقایی به تولید برسانم.
وی بیان کرد: متاسفانه وقتی ما در گذشته برای اجرای کنسرت به شهرستان ها می رفتیم استاندار آنجا به کنسرت ما نمی آید و انگار می ترسید که میزش را از دست بدهد، اما همین که کنسرت ما میزبان یکی نزدیک ترین افراد به رئیس جمهور(حسین فریدون) است خود خوشحالی دارد و البته برایم بسیار جالب است وزیرراه و شهرسازی که اصلا در حوزه فرهنگ و هنر فعالیتی ندارد به کنسرت رفتن علاقه دارد و انگار کم کم ترس از موسیقی در میان ولتی ها ریخته و این دوستان اگر باور کنند موسیقی اصیل ایرانی تا این حد مقدس است فضای موسیقی بهتر از قبل خواهد شد.
به گزارش آوای ایرانیان، وی گفت:تاثیر انرژی و تمرکز مطلق مخاطبان کاملا در بین گروه ما احساس میشود و این همان حس و موجی است که باعث عشق و ماندن ما در این مملکت خواهد شد.، انگیزه هنرمندان نسل من و نسل بعد نیز همین نفس های گرم مردم است که ما را به بودن و ماندن تشویق میکند.
ناظری در پاین به کیفیت پایین صدابرداری سالن وزارت کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه این روزها سالنی که در شان اجرای یک اثر موسیقایی اصیل و ناب باشد در کشورمان وجود ندارد.
حافظ ناظری هم در بخش پایانی کنسرت گفت: خیلی خوشحالم که پس از ۱۵ سال شرایطی برای من فراهم شد که در خدمت مردم کشورم باشم.
وی ادامه داد: همانطور که میدانید قرار بود این کنسرت را ستارگان و بزرگان موسیقی دنیا روی صحنه ببریم که متاسفانه این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد و از آنجا که بنده “اجنبی پرست نیستم این مسئله دو بخش منفی و مثبت برایم در پی داشت، که قسمت منفی ماجرا این بود که این ستارگران موسیقی غایب هستم در این اجرا و بخش مثبت هم این بود که بنده این افتخار را پیدا کردم که با گروهی از نوازندگان حرفه ای ایرانی همکاری کنم که نه تنها هیچ چیزی از نوازندگان مطرح دنیا کم ندارند بلکه در بسیاری از موارد بهترین های شاخه خود هستند.
گفتنی است، اعضای گروه کنسرت “ناگفته” را پدرام فریوسفی ویولن، بابک غسالی عود، میثم مروستی ویولا، آتنا اشتیاق ویولنسل، فرهاد صفری زروان و کارنگ (ساز ابداعی)، شهریار نظری بم باژ (ساز ابداعی) و گروه کُر این کنسرت مهرناز شاه محمدی، شیوا سروش و الهه حیدری و مشاور رسانه ای (نگار حسینی) تشکیل می‌دادند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روایت استانداری که ار ترس برکناری به کنسرت شهرام ناظری نمی‌آمد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید