آخرین خبر

انتقاد بازیگر «شهرزاد» از کاری که جوانان را دچار توهم می‌کند

به گزارش آوای ایرانیان، پرویز فلاحی‌پور گفت: با توجه به اطلاعاتی که از گروه تولید سریال ترور خاموش به دستم رسیده، فیلمنامه فصل دوم مراحل نهایی بازنویسی را پشت سر گذاشته و سریال اواخر آذر ماه کلید خواهد خورد.

پرویز فلاحی پور بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره  وضعیت فعلی شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: شاید شبکه نمایش خانگی نسبت به زمانی که شهرزاد تولید شد درگیر جوانگرایی شده و به نوعی راه سینما را پی گرفته است، من با جوانگرایی مخالف نیستم اما نه به این بها که از دیگر بازیگران استفاده نشده و تنوع ژانر از بین برود.

بازیگر سریال «ترور خاموش» در همین رابطه تاکید کرد: به هر حال من فکر می کنم هر چیزی جای خودش را دارد، اگر شبکه نمایش خانگی دچار تکرار شود مخاطب پس می‌زند و حالا که این مدیوم با استقبال روبرو شده نباید با تکرار جلوی موفقیت آن را گرفت.

وی درباره نقش آفرینی جوانان در سینما اظهار کرد: من خودم فرزند جوان دارم و به هیچ وجه با حضور جوانان در سینما مخالف نیستم، اما اگر می بینیم جوانان گاهاً نقش‌های خیلی متفاوتی را ایفا نمی کنند در درجه اول مشکل از فیلمنامه است.

بازیگر سریال «شب دهم» معروفیت یکباره را معضل بزرگی در بازیگری خواند و ادامه داد: برخی از جوانان به یکباره وارد سینما شده و سریعاً مورد توجه قرار گرفته و حتی جوایز فجر را هم می گیرند، از نظر من اهدای اینگونه جوایز شاید در لحظه اول شیرین باشد اما جوانان را نسبت به ادامه راهشان دلسرد می کند. 

وی در ادامه افزود: وقتی یک بازیگر جوان در همان نقش اول خود سیمرغ بگیرد، دچار توهم شده و در ادامه تلاشی برای رشد و یا ارتقا انجام نمی دهد، البته صحبت من عمومیت ندارد اما این اتفاق در اکثر مواقع رخ داده است، جوانی را می بینیم به یکباره جایزه می گیرد، عکس جلد می شود اما بعد از چند سال دیگر هیچ خبری از وی شنیده نمی شود. 

فلاحی پور خاطرنشان کرد: از نظر من جوانان باید ارزش کاری را که انجام می دهند را بیشتر بدانند، اگر قرار است جایزه جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین جشنواره سینمایی کشور را بگیرند باید برای آن سختی بکشند تا در لحظه دریافت جایزه قدر آن را بدانند. من اصلا مخالف جوانان نیستم اتفاقا به آنها افتخار می کنم و نسبت به آنها احساس مسئولیت می کنم منتها هیچ وقت این توصیه را نمی کنم در اولین کارش جایزه فجر بگیرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتقاد بازیگر «شهرزاد» از کاری که جوانان را دچار توهم می‌کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید