آخرین خبر

کنسرت‌های لغوشده تالار وزارت کشور در تقویم جایگزین می‌شوند

به گزارش آوای ایرانیان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه (۲۵ خرداد) به منظور پیگیری و بازدید از روند اجرای تالار مرکزی سنندج و حضور در یادواره شهدای ۱۵ خرداد ۶۳ بانه و چند برنامه فرهنگی و هنری به کردستان سفر کرد.

اسماعیلی در این سفر با وزیر کشور نیز دیدار کرد که دو طرف در این دیدار درباره لغو کنسرت‌های موسیقی در تالار وزارت کشور مذاکراتی داشتند.

وزیر فرهنگ در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: مسئولان وزارت کشور در این مذاکرات درباره لغو کنسرت‌های موسیقی، قول مساعد دادند که مشکلات فنی تالار این وزارتخانه رفع شود و با برنامه‌ریزی مناسب کنسرت‌هایی که در این تالار لغو شدند، مجددا به زودی برگزار شوند.

اسماعیلی افزود: تقویم جایگزینی برای موارد لغوی ارائه شده تا در تالار وزارت کشور برگزار و مشکلات چند روز اخیر جبران شود.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز درباره لغو این کنسرت‌های موسیقی در تالار وزارت کشور به خبرنگار ایرنا گفت: مسئولان وزارت کشور طی مکاتباتی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقص فنی در تالار این نهاد را علت لغو کنسرت‌ها اعلام کردند که در یکی دو روز آینده این نقص فنی رفع خواهد شد.

محمود سالاری افزود: در نامه مسئولان وزارت کشور تصریح شده است که سالن این نهاد برای برگزاری کنسرت، نقص فنی دارد و این نقص تا برطرف نشود، امکان برگزاری کنسرت در آن وجود ندارد.

سالاری با اشاره به اهمیت ایمنی سالن‌های کنسرت و امنیت مخاطبان اظهارداشت: تالار وزارت کشور سالنی با ظرفیت ۴ هزار نفر است و اگر اتفاقی در این مکان رخ دهد، بسیار متفاوت از سالن یکصد نفری است؛ وقتی در نامه وزارت کشور، نقص فنی سالن علت لغو کنسرت اعلام شده است، باید همکاری کنیم که برنامه تا زمان رفع مشکل متوقف شود و تا جایی که امکان دارد باید مراقبت کنیم که هیچ کنسرتی در کشور لغو و تعطیل نشود.

در چند روز اخیر لغو بعضی از کنسرت‌های موسیقی در تالار وزارت کشور واکنش‌هایی را از سوی خواننده‌ها، هنرمندان و مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری در فضای مجازی در پی داشته است.

رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ قرار بود ۲۲ خرداد در تالار وزارت کشور طی دو سانس روی صحنه برود اما این اجرا لغو شد، در صورتی که وی ۲۱ خرداد در همین تالار روی صحنه رفته بود.

همچنین کنسرت مشترک حمید هیراد و مصطفی راغب دیگر خواننده‌های پاپ قرار بود – چهارشنبه ۲۴ خرداد- در تالار وزارت کشور برگزار شود که این کنسرت نیز لغو شد. تمامی بلیت‌های این کنسرت‌ها هم فروخته شده بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت‌های لغوشده تالار وزارت کشور در تقویم جایگزین می‌شوند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید