آخرین خبر

افتتاح «سینما کیو» خرم آباد با پیام رئیس سازمان سینمایی/ جهاد ملی سینماسازی ادامه دارد

به گزارش آوای ایرانیان  «سینما کیو» شهر خرم آباد در استان لرستان در راستای عدالت فرهنگی دولت سیزدهم و عزم جدی دولت با عنوان جهاد ملی سینماسازی به منظور بهره‌مندی همشهریان این خطه، امروز (۱۴ بهمن ماه) با پیام رئیس سازمان سینمایی کشور افتتاح شد و به چرخه سمفا پیوست.

در این مراسم که با حضور مسئولان و مدیران استان و استقبال گسترده مردمی برگزار شد متن پیام رئیس سازمان سینمایی کشور توسط اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان قرائت شد.

متن پیام محمد خزاعی به شرح ذیل است:

با عرض سلام و احترام به محضر مردم، هنرمندان و سینماگران استان لرستان

خدا را شاکرم که زنجیره افتتاح سالن‌های سینما در سطح کشور با انرژی و پرتوان و امیدبخش ادامه دارد و در جای جای این سرزمین پهناور، هموطنان عزیز ما از این نعمت و حق مسلم خویش بهره‌مند می‌شوند.

سینما، بی‌تردید، یکی از شاخص‌های مهم توسعه ملی است و ابزاری موثر، کارآمد، آگاهی‌بخش و راهبردی برای اصلاح امور و رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های فرهنگی است. توسعه زیرساخت این نیاز ملی بدون شک، برکات و دستاوردهای گسترده‌ای را به ارمغان خواهد آورد.

امروز، با عزم جدی دولت مردمی و با رویکرد «جهاد ملی سینماسازی» در سازمان سینمایی؛ بیش از گذشته، شاهد روشن شدن چراغ سینماها در مناطق مختلف کشور و انتشار رایحه خوش افتتاح سینما در شهرهای کم‌برخوردار و نیازمند هستیم؛ که این قطعا، حاصل مجاهدت و همت بخش‌های مختلف خصوصی، ارگانی و دولتی است. شایسته می‌دانم از همه دستگاه‌های اجرایی استانی و شهری و همه نهادهای دلسوز و همراه بویژه از سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی کشور که در این نهضت ملی کنار سازمان سینمایی قرار گرفته‌اند قدردانی و تشکر نمایم.

احداث سینما یعنی تامین یکی از پیش‌نیازهای مهم زیست امروزی و توسعه شاخص‌ترین جلوه فرهنگی کشور است و توان بخشی مضاعف به بخشی از جامعه است که توانسته طی چهار‌دهه گذشته با تلاش خانواده بزرگ سینما، اعتبار و تشخص فرهنگی ایران اسلامی را به رخ افکار جهانی بکشاند و پرچم عزیز کشورمان را در بزنگاه‌ها و جشنواره‌های جهانی به اهتزاز در آورد.

در پایان، جا دارد از همراهی مدیران و مسئولان دلسوز و فهیم استان لرستان به خاطر اهتمام به جریان مهم «جهاد ملی سینماسازی» و افتتاح این سینما سپاسگزاری نمایم.

گفتنی است سینما “کیو” خرم‌آباد با ظرفیت ۳۸۰ نفر با بهترین روش‌ها، طراحی و سیستم صوت و تصویر تجهیز و تکمیل شده است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “افتتاح «سینما کیو» خرم آباد با پیام رئیس سازمان سینمایی/ جهاد ملی سینماسازی ادامه دارد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید