آخرین خبر

امیرعباس گلاب در جشنواره موسیقی فجر به «قله» می‌رسد

امیرعباس گلاب خواننده موسیقی پاپ در پنجمین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای تازه‌ترین آثارش در چارچوب برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر می‌پردازد.

به گزارش آوای ایرانیان، امیر عباس گلاب خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ کشورمان در پنجمین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای تازه ترین آثارش در چارچوب برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر می پردازد.

این خواننده موسیقی پاپ که طی ماه‌های گذشته تلاش کرده تا با ایجاد تغییراتی در سبک و سیاق موسیقایی خود شکل و شمایل متفاوت‌تری را از خود به نمایش بگذارد روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در چارچوب پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می کند. این خواننده طی هفته‌های اخیر نیز مجموعه کنسرت‌هایی را خارج از چارچوب جشنواره موسیقی فجر در تهران و شهرستان های مختلف میزبانی می کند.

امیرعباس گلاب از جمله هنرمندان فعال و شناخته شده موسیقی پاپ است که از سن هفت سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود آغاز کرد. وی در سن ۱۴ سالگی نواختن گیتار را آغاز و گرایش خود را نوازندگی به سبک پاپ و راک متمرکز کرد. او بعدها با فرمان فتحعلیان آشنا و بعد از آن شروع به آموزش گیتار فلامنکو کرد. این هنرمند سپس تجربیات خود را در حوزه‌های آهنگسازی و ترانه سرایی نیز گسترده کرد.

وی که دارای تحصیلات موسیقی است برای دوره‌ای کوتاه نزد استاد محمد نوری شروع به کار کرد و اولین تک‌آهنگ خود را در سال ۱۳۸۶ تحت عنوان «فقط برو» ارائه کرد. وی سال ۸۷ تیتراژ سریال «ستایش» با ترانه‌ای از علیرضا آذر و ملودی امیرعباس گلاب و تنظیم سعید شمس اجرا کرد. پس از پخش آهنگ «ستایش» بود که امیرعباس گلاب شروع به پخش تک‌آهنگ‌های رسمی خود کرد.

«دعوا»، «گهواره»، «کودکانه»، «باید ببخشمت»، «مثل فرشته‌ها»، «تنگه ابوقریب»، «شاه قلبم» و «بازم رفت» از جمله آثاری است که طی سال‌های اخیر در قالب تک آهنگ از امیرعباس گلاب منتشر شده است.

آلبوم «قله» اولین آلبوم رسمی امیرعباس گلاب در حوزه خوانندگی است چرا که عمده فعالیت‌های این خواننده در عرصه موسیقی متمرکز بر تولید تک آهنگ‌هایی بوده که اغلب این آثار نیز با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است. در این آلبوم آهنگسازان شناخته شده‌ای چون بابک زرین، معین راهبر، امین قباد با امیرعباس گلاب همکاری داشته‌اند. ضمن اینکه علی بحرینی، رضا شاهین، بهروز کشاورز و محمد کاظمی به عنوان ترانه سرا در این اثر حضور پیدا کردند.

امیرعباس گلاب ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه در چارچوب بخش موسیقی پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعات آلبوم «قله» میزبان مخاطبان خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “امیرعباس گلاب در جشنواره موسیقی فجر به «قله» می‌رسد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید