آخرین خبر

همخوانی بی نظیر هواداران با علی یاسینی در جشنواره فجر ۳۵

خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده‌ جوان موسیقی پاپ، اولین کنسرتش را در جشنواره موسیقی فجر برگزار کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، خواننده جوان موسیقی پاپ در اولین حضور خود در جشنواره موسیقی فجر در شامگاه ۲۴ بهمن‌ماه طی یک سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت.

یاسینی که اولین کنسرت خود را اسفندماه سال گذشته برگزار کرده بود، در این مدت کم توانسته طرفداران زیادی را از طیف نوجوانان و جوانان جذب کند و به همین خاطر معمولاً کنسرت‌های او با یک شور و هیجان خاصی برای مخاطبانش آغاز می‌شود.

در این کنسرت نیز یاسنی ابتدا با اجرای قطعات «فکر پرواز» و «اگه به من بود» خیلی زود توانست مخاطبانش را یک شب قبل از روز عشق (ولنتاین) با آهنگ‌هایش که اغلب تم عاشقانه داشتند همراه کند. یاسینی در طول کنسرت بارها از هواداران خود پرسید که آن‌ها دوست دارند او کدام آهنگ را اجرا کند و یکی از نکات جالب توجه این بود که یاسینی هر آهنگی را اجرا می‌کرد، هواداران با او همخوانی می‌کردند و آهنگ‌های او را از حفظ بودند.

این کنسرت در حالی برگزار شد که خواننده جوان موسیقی پاپ تا کنون هیچ آلبوم رسمی در بازار موسیقی ارائه نکرده است. پیش از یاسینی خواننده‌هایی نظیر بهنام بانی، مسیح و آرش و اشوان نیز بدون انتشار آلبوم اقدام به برگزاری کنسرت کرده بودند.

شایان ذکر است که در این کنسرت نوازندگانی نظیر سعید ضیا شمس (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد و پیانو) سینا پرتوی (درام)، احسان امیدی (گیتار باس)، خشایار جزی (گیتار الکتریک)، امیرحسین کیانپور (ساز بادی)، اشکان پورفرخی (پرکاشن) و سهراب ستاری‌نژاد (ویالن)، علی یاسنی را همراهی می‌کردند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “همخوانی بی نظیر هواداران با علی یاسینی در جشنواره فجر ۳۵”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید