آخرین خبر

آلبوم پیمان کاوه و محمد ذاکر حسین با نام «نشان روی تو» منتشر شد

آلبوم نشانِ رویِ تو به آهنگسازی پیمان کاوه و آواز محمد ذاکر حسین، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای هنر مهنّا راهی بازارِ موسیقی شد.

به گزارش آوای ایرانیان، نشان روی تو اثری ست حاصل همکاریِ کاوه پیمان و محمد ذاکر حسین که در قالب ۵ قطعه بی کلام به عناوین «واگویه-قسمت بیداد این تصنیف ساخته محمدجواد ضرابیان است که به پس یک خاطره به تقدیم شده»، «چهار مضراب سراب»، «پایبند»، «به کجا چنین شتابان» و «نال» اجرا و تولید شده است.

قطعات این آلبوم با هنرنمایی پیمان کاوه (آهنگساز، تار)، پیمان لردی فرد (تار)، مهدی زارع (بم تار)، رسول زمردی (نی)، خشایار طیار (کمانچه و کمانچه آلتو)، محمدرضا عطار، سهراب خوش پرور، وحید نوروزی و تراب صانع (سنتور)، کریم ابراهیمی (تمبک و کوزه)، علیرضا نصیری فرد (دف) از گروه همنوازان ایران -برای تمامی قطعات- و محمد ذاکر حسین (تار و بم تار)، رهام شناسا (سنتور) و سینا علم کمانچه از گروه خموش -برای قطعه نال- نواخته شده اند.

اشعار انتخاب شده برای این مجموعه از سروده های خواجوی کرمانی، سعدی شیرازی و دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی ست و ضبط قطعات در استودیو باروک-عادل شریف و استودیو تم-مازیار مرتاضیه و میکس-مسترینگ و ضبط آواز در استودیو آبنوس-مجتبی محنا انجام شده است.

این اثر به تهیه کنندگی آموزشگاه موسیقی ایران تولید شده است.

شایان ذکر است که آلبوم نشان روی تو از پیمان کاوه و محمد ذاکر حسین، از سوی شرکت آوای هنر مهنا منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه الکترونیک آن را از سایت های معتبر موسیقی آنلاین خریداری کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم پیمان کاوه و محمد ذاکر حسین با نام «نشان روی تو» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید