آخرین خبر

سفر«نجواهای شکسته»به ژاپن/سازهای شکسته‌ای که از آوارجنگ بیرون آمد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مستند «نجواهای شکسته» به کارگردانی امیر اطهر و امیرمسعود سهیلی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر از تاریخ ۵ الی ١٢ اکتبر (١٣ الی ٢٠ مهر) رقابت خود را در جشنواره بین‌المللی یاماگاتا ژاپن آغاز می‌کند.

 

همزمان با حضور این مستند در این رویداد، پوستر آن با طراحی یاسمن محمودی منتشر شد.

 

مستند «نجواهای شکسته» تنها اثر ایرانی بخش رقابتی جشنواره است که در بخش جریان‌های نو سینمای آسیا، با فیلم‌های مطرحی از کشورهای فرانسه، مجارستان، آمریکا، استونی، چین، کره، ژاپن، هند، میانمار، مصر، سوریه و لبنان به رقابت می‌پردازد.

 

این مستند روایتی هنرمندانه از درد مشترک اهالی شهری است که سازهای شکسته خود را از آوار جنگ بیرون می‌کشند و دوباره سعی بر این دارند که روح موسیقی و هنر را در شهر جاری کنند.

 

جشنواره دوسالانه بین‌المللی فیلم مستند یاماگاتا در شهر یاماگاتای ژاپن برگزار می‌شود. این جشنواره که دروازه ورود فیلم‌های معتبر آسیایی به شماره می‌رود، بهترین آثار مستند از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.

 

پخش بین‌المللی این اثر را شرکت «اوریموند مدیا» بر عهده دارد.

 

سایر عوامل این پروژه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: حسن ناحی، تدوینگر: محمدصادق دهقان‌پور، مدیر صدابرداری: مرتضی غیور، موسیقی: مصطفی ملک، گرافیک: استدیو رامکا، مشاور رسانه‌ای: الهام عرشی‌زاده.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سفر«نجواهای شکسته»به ژاپن/سازهای شکسته‌ای که از آوارجنگ بیرون آمد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید