آخرین خبر

امیر عظیمی تک‌آهنگ جدید منتشر کرد/آماده‌سازی برای یک اجرای متفاوت

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پروژه، امیر عظیمی خواننده موسیقی پاپ که طی ماه‌های اخیر فعالیت‌های متعددی را در عرصه تولید و پخش تک‌آهنگ‌ها داشته است، از روز بیست و سوم تیرماه سال جاری فصل تازه کنسرت‌های خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران آغاز خواهد کرد.

این کنسرت آغازگر فصل تازه فعالیت‌های امیر عظیمی به عنوان یک خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ است که با اجرای آثار منتخب آلبوم این هنرمند و تعدادی از تک آهنگ‌های منتشر شده از او در فضایی متفاوت همراه خواهد بود.

این خواننده که اولین کنسرت رسمی خود را اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد، در آستانه برگزاری فصل جدید فعالیت‌های خود، به تازگی تک آهنگ جدیدی را نیز پیش روی طرفداران قرار داد.

«من با همه بدم جز تو» عنوان تازه‌ترین تک‌آهنگ امیر عظیمی است که با ترانه و آهنگسازی شاهین شیخی، تنظیم علی تیرداد، میکس و مسترینگ محمد فلاحی، عکاسی و طراحی کاور شایلی شاکری در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

امیر عظیمی تیرماه سال ۱۴۰۰ اولین آلبوم رسمی خود با نام «سیب هوس» را توسط شرکت «ترانه شرقی» در قالب ۱۲ قطعه منتشر کرد. این آلبوم ترکیبی از قطعات جدید و پرمخاطب وی بود که فضای ویژه موسیقی این خواننده را در بر دارند؛ فضایی که به گفته وی متکی بر ترانه‌های عاشقانه متفاوت و پر از تصاویر بدیع و ملودی‌های منحصر به فردی بود که در آثارش تجربه کرده است.

کنسرت جدید امیر عظیمی روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه سال جاری به تهیه‌کنندگی محسن رجب‌پور توسط شرکت «ترانه شرقی» طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲ میزبان مخاطبان در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “امیر عظیمی تک‌آهنگ جدید منتشر کرد/آماده‌سازی برای یک اجرای متفاوت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید