آخرین خبر

سه جلد نهایی«تئوری موسیقی در مایکروفر» منتشر شد

به گزارش آوای ایرانیان پیمان مدنی نوازنده پیانو گفت: سه جلد نهایی «تئوری موسیقی در مایکروفر» با ترجمه نگار پارسا از سوی انتشارات دلواژه منتشر شد که دو جلد اول آن اوایل تابستان منتشر شد و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت. تمامی این پنج جلد برای کودکان است که نگار پارسا مترجم این اثر بوده و من ویراستاری آن را انجام داده‌ام. همچنین این کتاب برای کودکان و نوجوانان از سن ۴ تا ۱۵ سال مناسب است.

وی افزود: هر پنج جلد کلیاتی از مباحث تئوری موسیقی را دربرمی‌گیرد. همچنین تمرین‌های جلد اول و دوم با استیکر حل می‌شود و با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های شاد آموزش داده شده است تا برای کودکان قابل فهم‌تر باشد. این مجموعه مختص رشته و ساز خاصی نیست و مناسب برای همه رشته‌های موسیقی است.

مدنی یادآور شد: این مجموعه کار را برای اساتید راحت‌تر می‌کند و طبق یک روند آکادمیک مدرن پیش می‌رود و می‌تواند یک منبع آموزشی مناسب برای اساتید موسیقی کودک باشد.

این نوازنده در پایان گفت: خوشبختانه استقبال از ۲ جلد اول خیلی زیاد بود به نحوی که در بیشتر آموزشگاه‌های تهران و شهرهای دیگر این دو جلد تدریس می‌شود در نتیجه تصمیم گرفتیم که هر چه سریع‌تر سه جلد دیگر را منتشر کنیم تا به صورت کامل و جامع‌تر در دسترس همه قرار گیرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سه جلد نهایی«تئوری موسیقی در مایکروفر» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید