آخرین خبر

اجرای «ریچارد کوتاهی، جهنم روده» در چهارسو/«دشمن خدا» ۲ اجرایی شد

نمایش «ریچارد کوتاهی، جهنم روده» که بر اساس نمایشنامه «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود» اثر ماتئی ویسنی‌یک و ترجمه اصغر نوری به نگارش درآمده است، توسط سجاد یاری کارگردانی شده و از دوشنبه ۱۱ دی ماه روی صحنه تالار چهارسو می رود.

در این نمایش احمد ‌افشاری، سامان ایرانی،‌ ملیکا ‌زارع، مهدیس ‌احمدیان ‌شالچی، سینا صبحی، مهدی عباسی،‌ علی قراربخش،‌ حوورا قربانی،‌ شقایق کامشگران، امیرعباس ‌مهدوی و امین مهران ایفای نقش می‌کنند. این نمایش درباره کارگردانی به نام میرهولد است که با موانع متعددی برای اجرای نمایشنامه «ریچارد سوم» نوشته شکسپیر مواجه است. روح او جایی میان آرمان و تنش گیر می‌افتد و لحظات متنوعی از روح یک کارگردانِ ناکام در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

نمایش«ریچارد کوتاهی، جهنم روده» ساعت ۲۰ با مدت زمان ۸۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان به صحنه می رود.

نمایش «دُشمنِ خدا» ۲ اجرایی شد

نمایش «دُشمنِ خدا» به کارگردانی مجید ‌عراقی که در تالار قشقایی، روی صحنه است، ۲ اجرایی شد.

«دُشمنِ خدا» به نویسندگی عمادالدین رجبلو و کارگردانی مجید ‌عراقی که از ۲۸ آذر در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است، در هفته پایانی ۲ اجرایی شد و ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۱۵ روی صحنه می‌رود.

علی ‌غریب، مجید ‌عراقی، سیده‌اسوه صادقی، امیرمحمد درویش و حامد ‌فعال در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین نفس جافری و ضحا رجایی‌فر، بازیگران ۸ ساله «دشمن خدا» هستند. علی ‌غریب به‌عنوان تهیه‌کننده و سعید سیادت به‌عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارند.

نمایش «دشمن خدا» در ۲ اپیزود دبستان دخترانه و پادگان نظامی روی صحنه است. اپیزود اول این نمایش، روایت دعوای ۲ دختر کوچک بر سر برگه انشا در دفتر ناظم دبستان دخترانه است و اپیزود دوم نیز دعوای ۲ سرباز در دفتر فرمانده پادگان را به نمایش می‌گذارد؛ اینجاست که ما باید قضاوت کنیم که چه کسی دروغ می‌گوید؟

این نمایش، هر شب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۱۵ با مدت‌ زمان ۵٠ دقیقه روی صحنه تالار قشقایی است. ‎

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای «ریچارد کوتاهی، جهنم روده» در چهارسو/«دشمن خدا» ۲ اجرایی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید