آخرین خبر

«سینما هویت» در فصل دوم پرونده محور شد/ پخش گزیده‌ها تا آخر هفته

به گزارش آوای ایرانیان امید پویانفر که اجرای برنامه «سینما هویت» را در شبکه امید به همراه عرفان بیطرف برعهده دارد درباره این برنامه بیان کرد: پیش از این تجربه آیتم‌سازی در تلویزیون را داشتم و این اولین تجربه‌ام در حوزه اجرا بود. خیلی خوشحالم که این تجربه در شبکه نوجوان و در قالب یک برنامه سینمایی برایم رقم خورد که هم به شدت این حوزه را دوست دارم و هم سال‌هاست در حوزه سینما فعالیت داشته‌ام.

پویانفر که از فصل دوم اجرای این برنامه را بر عهده گرفته است توضیح داد: فصل دوم قرار بود ریتم بالاتری داشته باشد چون مخاطبش نوجوان است و این طیف سنی به شدت باهوش است و به راحتی جذب هر برنامه‌ای نمی‌شود. همچنین برنامه از مدل گفتمان خارج شد و پرونده محور شد. تحقیقاتی برای هر موضوعی داشتیم، آیتم ساختیم، بخشی به عنوان مرور اتفاقات آن پرونده اضافه شد یعنی اگر درباره دیزنی حرف می‌زنیم از چگونگی و شکل‌گیری آن توضیح دهیم تا برای نوجوان جذاب باشد که اطلاعات جدیدی بگیرد.

وی اضافه کرد: تلاشمان این بود که اطلاعات زیاد و آمار و ارقام پژوهشی ارایه کنیم‌. مثلاً درباره هری پاتر عاشقان این سری از فیلم‌ها خیلی اطلاعات داشتند اما ما باز هم اطلاعات بکری داشتیم که اینها از بازخوردها مشخص شد.

مجری «سینما هویت» درباره بخش کارشناسی نیز عنوان کرد: گفتگو ویژه کارشناسی هم داریم اما یک دست و خشک نیست. فصل قبل مبتنی بر پخش فیلم سینمایی بود فصل دوم اما یک برنامه تخصصی شده است.

وی اضافه کرد: این فصل توانستیم ویژه برنامه‌ای هم همزمان با فجر داشته باشیم که بازخورد خیلی خوبی داشت به ویژه که فیلم‌های مختلفی هم درباره نوجوانان داشتیم و پرداخت برنامه به فیلم‌هایی که در حوزه نوجوان بود بازخورد خوبی پیدا کرد.

پویانفر در پایان اعلام کرد: گزیده‌ای از برنامه «سینما هویت» تا پایان این هفته از شبکه امید روی آنتن می‌رود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«سینما هویت» در فصل دوم پرونده محور شد/ پخش گزیده‌ها تا آخر هفته”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید