آخرین خبر

نخستین اکران «مهاجران» به کیارستمی تقدیم شد

به گزارش آوای ایرانیان از هنروتجربه، شیما پورسهم‌الدین تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مهاجران»، گفت: تمام عوامل یک فیلم، آرزو دارند اکران فیلمشان را ببینند. از گروه سینمایی هنر و تجربه تشکر می‌کنم که تلاش کرد تا رویای ما به حقیقت بپیوندد.

وی ادامه داد: در سینمایی که ستاره پروری و سرمایه‌گذاری‌ها بی رویه شده است، هر صحبتی که در مورد فیلم انجام دهم افسانه و غیرقابل باور به نظر می‌آید. این فیلم را با کمترین امکانات و با کمک یک تیم همدل و همراه ساختیم که از همه عوامل از جمله بازیگران و دست اندرکاران، تشکر می کنم.

مسعود احمدی کارگردان «مهاجران» نیز در این مراسم، گفت: سپاسگزارم که ما شیرازی‌ها را در تهران تنها نگذاشتید. وزنِ حضور شما به فیلم و عوامل انرژی داد.

احمدی تاکید کرد: تنها یک مساله باعث ناراحتی‌ام می‌شود که چرا هنرمندان شیرازی برای کار به تهران می‌آیند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای تغییر کند که هنرمندان ناگزیر نشوند، برای پیشرفت به تهران نیایند.

این کارگردان افزود: هنر چاه نفت نیست و می‌تواند در هر شهری شکل بگیرد و نباید به جغرافیای خاصی محدود شود.

احمدی یادآور شد: مراسم رونمایی از فیلم مهاجران با سالروز تولد عباس کیارستمی مصادف شده است و این مراسم و نخستین رونمایی از فیلم را به این استاد فقید و هنرمند بی‌نظیر، تقدیم می‌کنم.

نخستین اکران «مهاجران» به کیارستمی تقدیم شد

فیلم سینمایی «مهاجران» اولین ساخته شیما پورسهم‌الدین از ۳۱ خرداد در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شد.

فیلم سینمایی «مهاجران» یک فیلم تجربی با زمان ۸۵ دقیقه، بدون دیالوگ و میان‌نویس است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهاجران، قصه آشنای آدم‌های دیروز و امروز سرزمین من است. برای عده‌ای مهاجرت آسان است و برای عده‌ای سخت.‌

شیما پورسهم‌الدین، مجید یزدان‌شناس، غزال رفیعی، مهرداد سهامی، شیوا بافهم، امین دولت‌خواه، فائزه جباری، علیرضا یقطین، مبینا خیری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نخستین اکران «مهاجران» به کیارستمی تقدیم شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید