آخرین خبر

«قلب استون» به نمایش خانگی آمد

به گزارش آوای ایرانیان ؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «قلب استون» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«قلب استون» یک فیلم اکشن، جنایی و مهیج آمریکایی محصول ۲۰۲۳ در سبک جاسوسی است که تام هارپر آن را بر اساس فیلمنامه ای از گرگ روکا و آلیسون شرودر کارگردانی کرده است.

جدیدترین فیلم اکشن جاسوسی شبکه نتفلیکس، داستان راشل استون، یک مامور اطلاعاتی را روایت می کند که باید مأموریت خطرناکی را برای محافظت از یک سلاح مرموز با نام «قلب» آغاز کند. استون وظیفه دارد تا این سلاح را از دست یک هکر در امان نگه دارد.

در این فیلم بازیگرانی چون گال گدوت، جیمی دورنان، آلیا باهات، جینگ لوسی، ماتیاس شوایگهوفر، پائول ردی، آرچی مادکو به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم مهیج «قلب استون» که امتیاز ۵.۷ را در سایت IMDb  کسب کرده و در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۲۹ درصد را به دست آورده و در وبگاه نقد متاکریتیک، امتیاز ۴۵ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داده است با مدت زمان دو ساعت و ۶ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«قلب استون» به نمایش خانگی آمد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید