آخرین خبر

دورخیز«بچه زرنگ» برای شکستن رکورد «فیلشاه»/سمفا همه را سردرگم کرد

به گزارش آوای ایرانیان حامد جعفری تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» همزمان با اکران عمومی این فیلم درباره آمار فروش آنکه با استقبال خانواده‌ها و کودکان‌شان همراه بوده استبیان کرد: این فیلم تا امروز بیش از ۲۱ میلیارد تومان فروش داشته و حدود ۶۰۰ هزار مخاطب در سینماها به تماشای آن نشسته‌اند.

 

وی که تهیه‌کنندگی انیمیشن‌های پرفروش «فیلشاه» و «شاهزاده روم» را هم در کارنامه دارد، ادامه داد: انیمیشن‌های «فیلشاه» و «شاهزاده روم» که گروه هنر پویا سازنده آن‌هاست هر کدام آثار پرفروشی در زمان خود و پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما تا امروز هستند.

 

رکوردشکنی‌های انیمیشنی در گیشه

 

مدیر استودیو «هنر پویا» اضافه کرد: انیمیشن «شاهزاده روم» در سال ۹۴ حدود ۴.۵ میلیارد فروش کرد و توانست بیش از یک میلیون مخاطب را به سینما بیاورد. «فیلشاه» نیز در سال ۹۷ حدود ۸.۵ میلیارد فروش گیشه را در برداشت و توانست با جذب بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار مخاطب در سینماها، پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای شود.

 

جعفری درباره وضعیت «بچه زرنگ» نیز عنوان کرد: این انیمیشن که محصول مشترک کانون و گروه هنر پویا است، در مقایسه با آثار قبلی در یک ماه توانسته است بیش از ۲۰ میلیارد فروش کند و حدود ۶۰۰ هزار مخاطب در سینماها داشته باشد که رکورد جدیدی برای سینمای کودک و انیمیشن محسوب می‌شود.

 

وی درباره پیش‌بینی خود از میزان فروش «بچه زرنگ» گفت: با روندی که در فروش یک ماهه داشتیم می‌توان پیش‌بینی کرد که این انیمیشن به زودی رکورد تعداد مخاطب را که پیش از این در اختیار «فیلشاه»، فیلم قبلی هنرپویا بوده است، هم خواهد شکست.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دورخیز«بچه زرنگ» برای شکستن رکورد «فیلشاه»/سمفا همه را سردرگم کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید