آخرین خبر

«یک ایده، یک اکران» به شبکه مستند رسید

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، مجموعه مستند «یک ایده، یک اکران» به تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه تولید جدید شبکه مستند مشتمل بر ۱۳ قسمت در نوروز ۱۴۰۳ پخش می‌شود.

ناهید دل‌آگاه درباره این پروژه توضیح داد: این مجموعه به بررسی فیلم‌ها از زمانی که ایده‌ای در ذهن نویسنده هستند تا زمان اکران می‌پردازد و چالش‌ها، حوادث، موفقیت‌ها، دستاوردها، نقاط ضعف و قوت کار را با زبانی که خیلی تخصصی سینمایی نیست و برای مردم آشنا است، بیان می‌کند. «یک ایده، یک اکران» در ۲۶ قسمت تولید شد و ۱۳ قسمت جدید آن در پخش نوروزی شبکه مستند روی آنتن می‌روند. مهم‌ترین نکاتی که در این مجموعه به آن پرداخته شده سه عنصر «از ایده تا اکران» یعنی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده و در بعضی موارد پخش‌کننده هستند.

دل‌آگاه گفت: در این مجموعه با حضور هنرمندانی مثل حسین فرح‌بخش، بهرام رادان، عبدالله علی‌خانی، کامران قدکچیان، بهروز افخمی، ابوالفضل پورعرب، منوچهر شاهسواری، حسن برزیده، بهزاد عبدی، دکتر میرحمید قادری و ساغر عزیزی به بررسی فیلم‌های «ورود آقایان ممنوع»، «طلا و مس»، «حوض نقاشی»، «سیانور»، «استرداد»، «عطش»، «آواز قو»، «مزار شریف»، «عروس»، «شوکران» خواهیم پرداخت.

به گفته این تهیه‌کننده، تولید «از ایده تا اکران» سال‌ها است با عنوان‌ها و در شکل‌های مختلف ادامه پیدا کرده و هم برای مردم و هم برای تلویزیون جذابیت داشته است.

«یک ایده، یک اکران» از چهارشنبه یکم فروردین در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و هر شب ساعت ۲۲ پخش می‌شود، تکرار این مجموعه هم روز بعد ساعت ۸ صبح است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«یک ایده، یک اکران» به شبکه مستند رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید