آخرین خبر

بدل مرتضی پاشایی بر روی سن مراسم تجلیل از جمشید مشایخی

خبرگزاری آوای ایرانیان: مراسم تجلیل از مقام جمشید مشایخی برای هنر و هنرمند که در سالن ابوریحان دانشگاه های شهید بهشتی برگزار شد با حاشیه های دیدنی روبرو شد.
به گزارش آوای ایرانیان، این مراسم که با استقبال بی نظیری مواجه شد مانند هر مراسم دیگری احساسات و اشک های هنرمندان برای کمال الملک سینمای ایران قابل توجه بود.
برخی از حاشیه های جالب آن در پی می آید:
مراسم نکوداشت استاد جمشید مشایخی با استقبال بی نظیری مواجه شده ، به طوری که در زمان اهدا لوح تقدیر صندلی های سالن جا برای نشستن برخی مهمانان نداشت.
حضور پر تعداد عکاسان و تصویربرداران در مراسم قابل توجه بود.
عکاسان ساعتی در انتظار جمشید مشایخی مقابل سالن به انتظار ایستادند.
میزبان این جشن بزرگ رضا رشیدپور مجری با سابقه کشورمان بود .
حاضران در جشن از قشرهای مختلف مردم با شور و هیجانی خاص در مراسم حاضر بودند.
جمشید مشایخی به همراه فرزندش سام مشایخی به جشن آمد و مورد استقبال بی نظیر حاضران در سالن ابوریحان قرار گرفت، جمعیت حاضر تا رسیدن مشایخی به جایگاه وی را تشویق می کردند.
در میان مراسم علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان به صورت سرزده وارد سالن شد و مورد تشویق و ابراز احساسات حاضران در سالن قرار گرفت، جمعیت یکپارچه بعد از معرفی وی از سوی رضا رشیدپور، علی دایی را تشویق کردند.
رشید پور با طنز کلامش خطاب به علی دایی گفت: شهریار فوتبال ایران دیدی دیشب (اشاره به حذف پرسپولیس از مسابقات آسیایی) چه آبرویی از قرمزها برده شد، این حرف با صدای کف زدن های بی امان مواجه شد و علی دایی هم لبخند می زد.
جمشید مشایخی همزمان با پخش نماهنگ ساخته شده از سوی برگزار کنندگان مراسم از فیلم هزاردستان و قیصر اشک ریخت.
مشایخی بر روی سن گفت: آرزو داشتم امشب و در میان این همه افراد حاضر بر روی سن یکی از نوه های ایران زمین هم در کنارم باشد، من نوه زیاد دارم اما جای همه اشان در اینجا و بر روی سن خالی است. در این هنگام رضا رشید پور از فریبا نادری که از ابتدای مراسم بی امان گریه می کرد خواست بر روی سن حاضر شود و استاد مشایخی را به آرزویش برساند.
متن تقدیر نامه از سوی رضا رشیدپور قرائت شد در این متن آمده بود، “هنر اوج تعهد عاشقانه انسان برای پالایش روح و روان جامعه است ، خوشا کسانی که حلقه سوته دلان میهن کیش را به جادوی کمال نقش می زنند و تقدیر آرامش برای مردمان سرزمین خودشان را، با نگین خط رضای خوش نویس می آرایند. در یادمان خواهد ماند که مردی از تبار هزاردستان که هر دست او پناهی برای قلب مضطرب فرهنگ بود، چگونه بی هیج منتی رنج نیم قرن ایستادگی در ساحت هنر را به جان خرید تا جانان عشق در نگاه زلالش آرام گیرد. عالیجناب، استاد مشایخی، بوسه بر دستان شما سراسر افتخار و ابتهاج است، چه سعادتی داریم که این خوش اقبالی نصیبمان شده است.
در اقدامی جالب رشیدپور از سام مشایخی خواست لوح تقدیر پدر را به وی هدیه دهد.
هنگام پایین آمدن از روی سن علی دایی شهریار فوتبال ایران به پاس تقدیر بوسه ای بر پیشانی کمال الملک سینمای ایران زد.
دوربین ها این بار چهره اتیلا حجازی را روی مانیتور به تصویر کشیدند که مورد تشویق حاضران قرار گرفت، وقتی رشیدپور از مرحوم ناصر حجازی به عنوان عقاب آسیا یاد کرد، تشویق های پی در پی مردم سالن را فرا گرفت.

در حرکتی جالب سن سالن برگزاری مراسم تاریک شد و دقایقی بعد صدای مرحوم پاشایی در سالن طنین انداز شد، صدای تشویق مردم در سالن بلند شد اما همه ماجرا این نبود با روشن شدن سن برای لحظاتی مهمانان به چهره بدل مرتضی پاشایی بر روی استیج خیره شدند، در این بین عکس العمل ها بسیار جالب توجه بود سالن در اوج هیجان و تشویق و همزمان با پخش صدای این هنرمند که بسیار شبیه مرتضی پاشایی است گریستند.

در مراسم نکوداشت جمشید مشایخی که به همت آژانس ایرانیان برپا شده بود ایرج نوذری به روی سن رفت و با ابراز لطف مردم نسبت به پدر مرحومش روبرو شد و انجا که نام و خاطره پدرش مرحوم منوچهر نوذری مطرح شد با احساسات گریست.

ایرج نوذری در سخنانی گفت تجربه مرگ را حس کرده و ۱۵ روز پیش در کما بوده است.

در این مراسم نامزدهای منتخب نخستین جشنواره اینستاگرامی #ایران_مدرن_من نیز معرفی شدند و عکس های برتر انتخاب شد.

رضا رشیدپور در اقدامی جالب از مردم خواست از بین چهار عکس انتخابی که دو عکس برتر از سوی هیات داوران انتخاب شده بود به یک عکس رای بدهند که در نهایت با توافق مدیرعامل آژانس ایرانیان هیچ عکسی حدف نشد و به هر چهار عکس بر طبق توافق قبلی تبلت اهدا شد .

در بخش دوم مراسم تجلیل مهمانان در استراحتی کوتاه به سالن بازگشتند و فرزاد فرزین به عنوان خواننده نسل جدید برای تجلیل از جشید مشایخی به هنرنمایی پرداخت.

در انتهای مراسم نیز به قید قرعه به سه نفر از حاضران جوایز نفیسی از سوی موسسه رسانه ای آرمانی اهدا شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بدل مرتضی پاشایی بر روی سن مراسم تجلیل از جمشید مشایخی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید