آخرین خبر

آلبوم «کاش نمی‌رفتی» با صدای محمد قلی‌پور منتشر شد

آوای ایرانیان: نخستین آلبوم رسمی محمد قلی‌پور با نام «کاش نمی‌رفتی» صبح امروز منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش آوای ایرانیان، اولین اثر محمد قلی پور با عنوان «کاش نمی رفتی» صبح امروز یکشنبه ۱۹ مردادماه به تهیه کنندکی خود قلی پور منتشر و پخش شد. این آلبوم ۱۱ قطعه با نام‌های: تحمل کن، تو بارون نرو، صبوری، صدای زخمی، چه خوبه، خداحافظ، به یادت بیار، حسرت، به هر قیمتی، تب و صدات می کنم دارد.

کار موسیقی و تنظیم این آلبوم بر عهده افرادی چون محمد پور جعفری، وحید علیزاده، حسین سیدی، امیر سینکی، محمد کلهر، حسین پسندیده و نوید علاسوند بوده است. همچنین کلیه ترانه های این آلبوم سروده معصومه رضایی زاده است.

محمد پور جعفری، امیر سینکی، مجتبی تقی پور و علی شهبازی ، علیرضا دریایی، سهراب ستاری، آرش مردانیان، مسعود نوروزی، مهدی رنجبر، محسن حسن نیا و بهنام حکیم نوازنده های این آلبوم موسیقی بوده اند.

روز گذشته محمد قلی پور در مراسم رونمایی این آلبوم گفت: رشته من مدیریت بازرگانی بود و کار من هم در همین راستا است. اما از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشتم. در نتیجه در کنار تحصیلاتم موسیقی را به صورت جدی پی گرفتم و امروز توانستم به آرزوی قلبی ام دست یابم.

قلی پور ادامه داد: من پیش از این تک آهنگ های زیادی منتشر کردم و به لطف دوستان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اولین کنسرت و گروه ارکسترم با نام «شصت» به سرپرستی محمد پور جعفری صادر شده و دی‌ماه امسال در تهران روی صحنه خواهم رفت. در این برنامه ۱۵ قطعه اجرا خواهیم کرد که شامل آثار آلبومم و پنج یا شش قطعه جدید می‌شود. محل برگزاری برنامه هم سالن ایوان شمس خواهد بود که برای دو سانس در روز یازده دی‌ماه مشغول برنامه ریزی هستیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم «کاش نمی‌رفتی» با صدای محمد قلی‌پور منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید