آخرین خبر

«افسونگران تایتان» چاپ دومی شد/داستان آدمی در طلب معمای وجود

به گزارش آوای ایرانیان انتشارات نیلوفر دومین چاپ «افسونگران تایتان» اثر کورت ونه‌گوت جونیر و ترجمه علی اصغر بهرامی را در ۳۷۶ صفحه و بهای ۱۷۵ هزار تومان منتشر کرد. چاپ نخست این کتاب زمستان ۱۳۹۰ با شمارگان ۱۶۵۰ نسخه و بهای ۹,۵۰۰ تومان منتشر شده بود. این رمان ۱۲ فصل و یک موخره با عنوان «گردهمایی در غیاب استونی» دارد.

کورت ونه گوت از نویسندگان معترض آمریکا و چهره‌ای مشهور در ایران است. شاید بیشترین شهرت او در ایران با کتاب «سلاخ خانه شماره پنج» باشد. بیشتر آثار ونه گوت بر بسترِ علمی حرکت می‌کند و روایت می‌شود، بستری در ابعاد کیهانی که با مضمون کلان آن همخوان است. زمان وقوع داستان، به ظاهر، آینده است. بستر قصه‌های ونه گوت عمدتاً پدیده‌های علمی است، که اکثر آنها هم ساخته و پرداخته ذهن طنزپرداز خود اوست، و گاهی آن قدر کودکانه، که به نظر می‌رسد آدم را دست انداخته است، اما این ظاهر کار است. هولناک‌ترین پدیده‌های تاریخ و رویدادهای سیاه بشری بر این بستر در حرکت است.

افسونگران تایتان داستان تکاپوی آدمی در طلب معنای عالم است، در طلب یافتن معنایی برای معمای وجود خویشتن است. افسونگران تایتان یک رمان وجودی است کندوکاوی در «بود و نبود» است، بستری در ابعاد کیهانی که با مضمون کلان آن همخوان است. زمان وقوع داستان، به ظاهر، آینده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«افسونگران تایتان» چاپ دومی شد/داستان آدمی در طلب معمای وجود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید