آخرین خبر

سینما کلوب مجموعه صحنه آبی آغاز به کار کرد

به گزارش آوای ایرانیان، سینما کلوب خانه فرهنگ و هنر صحنه آبی پس از برگزاری دو دوره آزمایشی، دوره سوم خود را به طور رسمی آغاز کرد.

دوره سوم این رویداد با محوریت قرار دادن «سینمای معاصر فرانسه» از ۲۱ مرداد ماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه سال جاری، هر شنبه ساعت ۱۸ به پخش فیلم برای مخاطبان می‌پردازد. همچنین پس از نمایش فیلم، در ادامه جلسه، اثر نمایش داده شده برای علاقمندان توسط منتقدی تحلیل و بررسی می‌شود.

فیلم «خون فاسد» ساخته لئوس کاراکس شنبه هفته گذشته(۲۱ مرداد ماه) در تماشاخانه مجموعه صحنه آبی به نمایش گذاشته شد.

امروز شنبه(۲۸ مرداد ماه) نیز فیلم «عشاق معمولی» ساخته فیلیپ گرل برای علاقمندان به اکران گذاشته می‌شود.

همچنین «یک حکایت کریسمسی» ساخته آرنو دپلشن، «کار خوب» ساخته کلر دنی، «فرانس» ساخته برنو دومون، «ایرما وپ» ساخته اولیور آسایاس، «دریاچه» ساخته فیلیپ گراندریو، فیلم‌های دیگری هستند که در این دوره برای مخاطبان به نمایش و تحلیل در می‌آیند.

سینما کلوب صحنه آبی برای بازنمایی تصویری تازه از آنچه در تاریخ سینما گذشته، شکل گرفته است. بنابراین آثاری در این رویداد انتخاب شده و به نمایش گذاشته می‌شوند که در جامعه زمان خود و بعد از آن تاثیرگذار بودند.

این رویداد پیش از این دو دوره آزمایشی را با محوریت قرار دادن «زنان و سینمای آمریکا» و «سینما از نگاه بلاتار» را در سال جاری برگزار کرده است. بنابراین با استفاده از بازخوردهای این دو برنامه و تلاش برای بهبود آن، به سراغ دور سوم این برنامه رفته است.

شقایق عبدالوند، امیررضا اسکندری، سهیل چیوائی برگزاری و پژوهش این رویداد را برعهده دارند.

علاقمندان به تماشای فیلم‌های سینما کلوب مجموعه صحنه آبی می‌توانند از طریق سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سینما کلوب مجموعه صحنه آبی آغاز به کار کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید