آخرین خبر

استقبال از بزرگترین فستیوال‌ موسیقی در اروپای شمالی

آوای ایرانیان: بزرگترین فستیوال موسیقی اروپای شمالی آغاز به کار کرده است. به گزارش ایران آرت به نقل از ایندیپندنت، بزرگترین جشنواره موسیقی در اروپای شمالی، موسوم به فستیوال راسکیله، با حضور ۱۷۹ هنرمند آغاز شده است. در این فستیوال هنرمندان شهیر و گاه غیر معروف اروپایی در هشت استیج، در هشت روز به روی صحنه می‌آیند.

در فستیوال راسکیله ۲۰۱۷، شمار بازدیدکنندگان و مخاطبان، به زعم رسانه‌ها بیش از سال‌های گذشته بوده است، به طوری که جشنواره امسال را مجال مناسبی برای دیده شدن بیشتر خوانندگان و هنرمندان عنوان کرده‌اند.

فیستیوال راسکیله، جشنواره موسیقی‌ای است که هر ساله در جنوب شهر راسکیله دانمارک برگزار می‌شود و از آن به عنوان یکی از بزرگترین فستیوال‌های موزیک  اروپا و بزرگترین فستیوال موسیقی در اروپای شمالی یاد می‌شود. این فستیوال در سال ۱۹۷۱ توسط دو دانش اموز دبیرستانی دانمارکی بنیاد نهاده شد و هدف از آن ترویج و حمایت از موسیقی و فرهنگ است.

خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی این فستیوال را سکوی پرشی در راستای حرفه موسیقی‌شان می‌دانند چرا که فستیوال راسکیله فرصت مناسبی برای دیده شدن بیشتر و رشد مخاطبان‌شان به حساب می‌آید.

انواع گروه‌های موسیقی، راک، پاک، هیپی‌ها و غیره در آن شرکت می‌کنند و شمار مخاطبان و بازدیدکنندگان این جشنواره اروپایی آن را به رویداد مهمی در عرصه هنر موسیقی در اروپا بدل کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “استقبال از بزرگترین فستیوال‌ موسیقی در اروپای شمالی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید