آخرین خبر

بازگشت هنری خواننده «ارکستر آکادمیک تهران» با آلبوم «بیدل»

آوای ایرانیان: آلبوم موسیقی «بیدل» به خوانندگى «حمید خزاعی» خواننده موسیقى ایرانى کشورمان، به آهنگسازی «علی ربانی فر» و با تنظیم «بابک شهرکی»از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «راد نو اندیش» منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

آلبوم «بیدل» که با حضور گسترده ى اهالى هنر در تاریخ ١٢ آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران رونمایى شد، در تیراژى گسترده راهی بازار موسیقی کشور گردید.

این اثر شامل ۶ قطعه به نام های «نگارا»، «خلوتیان»، «صدای نسیم»، «کوچه افسانه ها»، «گمگشته» و «صنما» می باشد که در دستگاه ماهور و مقام هاى اصفهان و دشتی ساخته شده اند.

ترانه هاى این اثر را «امین عبدالملکی» و«على ربانى فر» سروده اند و در یکى از قطعات، ملودى بر روى غزلى از «حضرت حافظ» ساخته شده است.

بابک شهرکی (ویولن، ویولن آلتو، کمانچه و پیانو)، ابراهیم لطفی (ویولن)، کریم قربانی (ویولنسل)، وحید وفایی (کنترباس)، ناصر رحیمی (فلوت)، پاشا هنجنی (نی)، امیر حسین رضا (تار و سه تار)، بیتا ربانی فر (سنتور)، علی پژوهشگر (عود)، عمران فروزش (دف، تنبک) به عنوان نوازندگان و الهه حمیدی (کُر) ،علی ربانی فر (دکلمه) و حمید خزاعی به عنوان خواننده در این اثر نقش آفرینى کرده اند.

دیگر عوامل تولید آلبوم «بیدل»، بابک شهرکی (صدابردار، میکس و مسترینگ)، استاد علی بزرگمهر (زیبا نگارى روى جلد آلبوم)، سارا عبدالملکی (گرافیست)، استاد کریم الله نجفی (خوشنویس) و علی خزاعی (عکاس) بوده اند.

شایان ذکر است که این مجموعه از تاریخ ١٣٨٩ تا ١٣٩۵ در استودیو «پارت» به ضبط رسیده است.

علاقمندان جهت تهیه ی آلبوم موسیقی «بیدل» با صداى «حمید خزاعی» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازگشت هنری خواننده «ارکستر آکادمیک تهران» با آلبوم «بیدل»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید