آخرین خبر

کارگردان‌هایی که با حضور در ساترا مجوز گرفتند/ از معادی تا مهدویان

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ سریال‌های «زخم کاری ۲»، «گناه فرشته»، «خجالت نکش ۲»، «سرویس حوادث» و «افعی» از شورای صدور مجوز ساترا مجوز تولید گرفته‌اند و این شورا با برگزاری ۱۱ جلسه، تعداد ۴۰ طرح سریال، ۸ فیلمنامه سریال و ۵ طرح برنامه تلویزیونی را بررسی کرده است.

فریدون جیرانی، محمدحسین مهدویان، حامد عنقا، پیمان معادی، رضا مقصودی، مصطفی کیایی، برزو نیک‌نژاد و منوچهر هادی از جمله اشخاصی هستند که با حضور در جلسات شورای صدور مجوز تولید ساترا به سوالات اعضای شورا پاسخ دادند و در نهایت موفق به اخذ مجوز تولید سریال شدند.

سریال‌های «زخم کاری ۲» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان، «نیلوفر آبی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی، «گناه فرشته» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا، «نیسان آبی ۲» به کارگردانی منوچهر هادی، «افعی» به نویسندگی پیمان معادی، «خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی، «خطبه عشق» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی محمد شایسته، «سرویس حوادث» به نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی از جمله سریال‌هایی بودند که در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ از ساترا مجوز تولید گرفته‌اند.

شورای صدور مجوز تولید ساترا با حضور اعضای حقیقی و اعضای حقوقی (نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) به‌صورت هفتگی در ساترا تشکیل جلسه می‌دهد و طرح‌های سریال‌ها و برنامه تلویزیونی را بررسی می‌کند. در روند تنظیم‌گری تعاملی ساترا شاهد حضور نویسندگان، کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان سریال‌های نمایش خانگی در جلسات شورای صدور مجوز تولید ساترا و گفت‌و گوی ایشان با اعضای شورا در خصوص طرح‌ها هستیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کارگردان‌هایی که با حضور در ساترا مجوز گرفتند/ از معادی تا مهدویان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید