آخرین خبر

«جاسوس دو جانبه» به رادیو رسید/ پخش قصه‌ای از سفر اربعین

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «جاسوس دو جانبه»، «صور» و «الهام» عناوین سریال‌های جدیدی هستند که از رادیو نمایش پخش می‌شوند.

«جاسوس دوجانبه» نوشته مجید حیدری درباره فردی به نام نوید جمالی است که از پدری پاکستانی و مادری فرانسوی در آمریکا به دنیا آمده است و از طریق شرکتی که پدرش تاسیس کرده پول زیادی را از طریق جاسوسی به جیب می‌زند.

این سریال رادیویی به کارگردانی محمد پورحسن، تهیه‌کنندگی مهدی نمینی مقدم، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی محسن بهرامی، فریبا طاهری، مونا صفی، ایوب آقاخانی، شمسی صادقی، حمید یزدانی، محمد پورحسن، عباس توفیقی، بهادر ابراهیمی، نگین خواجه نصیر، هلن جبارزاده، مجید همزه، محمد آقا محمدی، امیر فرحان نیا از ۲۱ مرداد ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت ۵:۳۰ روز بعد تکرار آن است.

سریال رادیویی «صور» به نویسندگی حسینعلی جعفری و تهیه کنندگی و تنظیم رادیویی محمدامین رهبر داستان پیرمردی فلسطینی است که تصمیم می‌گیرد برای دیدن نوه عیاش خود وارد عراق بشود این سفر زمینه‌ای می‌شود برای حضور ابوخالد در راهپیمایی اربعین اما مسئله‌ای اتفاق می‌افتد که نمی‌گذارد به راحتی به زیارت امام حسین (ع) برسد.

«صور» به صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی محسن بهرامی، علی اکبر میلانی، محمدسعید سلطانی، ماکان رضایی پور، شیما جانقربان، حمیدرضا هدایتی، نگین خواجه نصیر، راضیه مومیوند، نوشین حسن زاده، بهادر ابراهیمی، حمید یزدانی، فرشید صمدی پور، امیر فرحان نیا، محمد شریفی مقدم، احمد هاشمی از ۲۱ مرداد ساعت ۲ بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه همان روز تکرار آن است.

نمایش رادیویی «الهام» نیز به نویسندگی هلن حقانی راد درباره زنی به نام الهام است که سال هاست داروهای آرام بخش مصرف می‌کند و این مطلب را از همسرش پنهان کرده اما اکنون دخترش شیلان با کارهایی که انجام می‌دهد باعث نگرانی الهام شده در حالی که وی سعی دارد تا این مطلب را از همسرش بهمن پنهان نگه دارد در حالی که بهمن به شدت درگیر مشکلات کاریش است.

این نمایش رادیویی به کارگردانی نازنین مهیمنی، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری رضا محتشمی و با هنرمندی نوشین حسن زاده، مینو جبارزاده، محمد رضاعلی، شمسی صادقی، رویا فلاحی، حمید یزدانی، مجید سهرابی، محسن بهرامی، رامین پورایمان، ناهید مسلمی، مونا صفی، محمد پورحسن، امیر زنده دلان، ماندانا محسنی، راضیه مومیوند و پریسا مقتدی از ۲۱ مرداد ساعت یک بامداد روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت ۶:۳۰ صبح همان روز تکرار آن است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«جاسوس دو جانبه» به رادیو رسید/ پخش قصه‌ای از سفر اربعین”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید