آخرین خبر

«لانگ شات» از ۷ دی به تئاتر «هامون» می‌آید/ پوستر منتشر شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از امور رسانه‌ای نمایش، فصل چهارم اجرای عمومی نمایش «لانگ شات» به کارگردانی و بازی محمدرضا مالکی پس از پشت سرگذاشتن ۱۰۰ اجرای موفق در حالی از روز پنجشنبه هفتم دی در تئاتر «هامون» آغاز خواهد شد که همزمان با شروع مرحله پیش‌فروش بلیت روزهای اول، پوستر جدید این اثر نمایشی با طراحی محمد سلیمانشاه نیز منتشر شد.

نمایش «لانگ شات» از جمله آثار نمایشی پرمخاطب تئاتر کشورمان است که فصل‌های پیشین اجراهای خود را با استقبال بیش از ۳ هزار نفر از مخاطبان در تماشاخانه حیایی، مجموعه تئاتر مولوی و تالار سایه مجموعه تئاتر شهر پشت سرگذاشت.

داستان این اثرنمایشی که از تاریخ یادشده هر روز ساعت ۱۷ در تماشاخانه هامون میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود، روایت‌گر بخش‌هایی از زندگی شخصیتی به نام رضا مژده کارگر خیاطی است که عاشق سینما است. او یک شب در محل کار خود می‌خواهد فیلمی با گوشی همراه از خودش ضبط کند تا برای یک دفتر سینمایی بفرستد اما اتفاقاتی می‌افتد که او را وارد چالش عجیب و غریبی می‌کند.

جواد خورشا و محمدرضا مالکی نویسندگان، محمدرضا مالکی بازیگر و کارگردان، سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه، محمدرضا مالکی طراح لباس، محمد سلیمانشاه طراح پوستر، پریسا روز بهانی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، پرتو جغتایی عکاس، عرفان یزدی صدا، میثم شاه‌حسینی ویدئو، نگین توانپور و مسیح خداداد ساخت تیزر، نگار ربیعی دستیار دوم کارگردان، هلیا خادم مدیر صحنه ، علیرضا سعیدی امور رسانه‌ای دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند.

نمایش «لانگ شات» به کارگردانی محمدرضا مالکی از روز پنجشنبه هفتم دی ساعت ۱۷ در تئاتر«هامون» واقع خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فلسطین جنوبی پذیرای تماشاگران تئاتر خواهد بود و علاقه مندان برای خرید بلیت این اثر نمایشی می توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«لانگ شات» از ۷ دی به تئاتر «هامون» می‌آید/ پوستر منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید