آخرین خبر

مستند «تنهایی» نامزد جایزه بخش رقابتی فستیوال سینمایی هند شد

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم «تنهایی» یا «ALONE» به تهیه‌کنندگی سعید نبی و کارگردانی مریم خدیوی و سعید نبی در اولین حضور خود در جشنواره‌های جهانی، به بخش مسابقه فستیوال سینمایی هند IAWRT راه یافت.

جشنواره جهانی IAWRT مهم‌ترین جشنواره سینمایی درباره موضوعات مربوط به زنان تأثیرگذار در دنیاست که نوزدهمین دوره آن که از ۷ تا ۹ مارس مصادف با ۱۷ تا ۱۹ اسفند در سینماهای شهر دهلی نو برگزار می‌شود به قصه پردازی و ایده‌های نو زنان سینماگر آسیایی نگاه ویژه ای خواهد داشت. در این رقابت بزرگ سینمایی بین المللی فیلم‌های داستانی، مستند، کوتاه، انیمیشن و کارهای تجربی در بخش‌های مختلف رقابت می‌کنند.

در این دور از جشنواره پس از بررسی بیش از ۶۵۰ فیلم از سراسر جهان، ۵۰ فیلم از فیلمسازان بزرگ دنیا در ژانرهای مختلف از ۲۰ کشور برگزیده و به بخش مسابقه نهایی راه یافته اند.

اداره کل تأمین و رسانه بین الملل سیما عرضه بین المللی این مستند را برعهده دارد.

فیلم مستند «تنهایی» به کارگردانی مریم خدیوی و سعید نبی به قصه زندگی جنگلبانی می‌پردازد که در جنگل‌های استان گیلان در شمال ایران زندگی می‌کند.

این فیلم به مخاطرات جنگلبانی در کشور اشاره کرده و تلاش می‌کند مردم را دعوت کند تا نسبت به رفتار خود با محیط زیست تأمل بیشتری داشته باشند.

این فیلم را مسعود مسجدی آرانی فیلمبرادی، عارش کردسالی تدوین، حبیب محمدی صدابرداری و بهروز شهامت طراحی صدا و صداگذاری کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مستند «تنهایی» نامزد جایزه بخش رقابتی فستیوال سینمایی هند شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید