آخرین خبر

اعلام آمار هفتگی فروش و تماشاگران سالن‌های دولتی تئاتر

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه ۳ آذر سال ۱۴۰۲ مشخص شد.

تماشاخانه سنگلج

تماشاخانه سنگلج که تا ۳ آذر جاری میزبان ۲ نمایش «زال و رودابه» و «ناآرامسایشگاه» بود، تعداد تماشاگران این ۲ اثر نمایشی را ۴۳۲۵ نفر اعلام کرد.

نمایش «زال و رودابه» به کارگردانی محمد حاج محمدی که از ۵ آبان اجرای خود را آغاز کرده با ۲۵ اجرا شب گذشته به کار خود پایان داد. این نمایش میزبان ۱۲۴۹ تماشاگر بوده و میزان فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان ۳۵ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان در گیشه ثبت‌شده است.

نمایش «ناآرامسایشگاه» به کارگردانی محسن آزاد نیز که از اول آبان اجرای خود را آغاز کرده با ۲۸ اجرا شب گذشته سومین روز آذر به کار خود در تماشاخانه سنگلج پایان داد. این نمایش میزبان ۳۰۷۶ تماشاگر بوده است.

میزان فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و میهمان ۱۱۳ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان در گیشه ثبت‌شده است.

ظرفیت تماشاخانه سنگلج ۲۳۶ صندلی در ۲ بخش همکف و بالکن است.

مجموعه تئاتر شهر

نمایش «این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی که اجرای خود را از ۹ آبان در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۲۲ اجرا و جلب ۲ هزار و ۸۱۳ تماشاگر، توانسته به فروش معادل ۴۴۱ میلیون و ۴۳۲ هزار تومانی دست پیدا کند.

نمایش «یادگار» به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا که اجرای خود را از ۱۶ آبان در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۶ اجرا و جلب ۸۰۱ تماشاگر، توانسته به فروش معادل ۴۷ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان دست پیدا کند.

همچنین نمایش «مامان» به کارگردانی الهام سلج محمودی که از روز یکشنبه ۸ آبان در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده،‌ با مجموع ۲۳ اجرا، توانست ۱ هزار و ۴۸۹ تماشاگر جلب کند و به فروشی معادل ۱۱۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان برسد.

نمایش «زندگی من، یک من ساده» به کارگردانی محمدعلی زمانی نیز که از روز ۱۴ آبان‌ در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۸۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، روز پنجشنبه ۲ آذرماه، با ۱۷ اجرا و جذب ۳۷۸ تماشاگر و فروش ۲۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومانی به اجرای خود پایان داد.

نمایش «یک ملاقات ساده» به کارگردانی جواد تولمی نیز که از روز ۲۱ آبان‌ در کافه‌تریای اصلی باقیمت بلیت ۵۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۱۲ اجرا و ۱۶۷ تماشاگر توانسته به فروش ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو نیز که از روز ۲۶ آبان‌ در کافه‌تریای چهارسو باقیمت بلیت ۵۰ هزارتومان روی صحنه رفت، با ۷ اجرا توانست ۱۶۰ تماشاگر جذب کند و به فروش ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دست پیدا کند.

تالار هنر

تالار هنر با آغاز آذر، اجرای ۲ اثر نمایشی «جادوگر شهر از» و «دونه برف آرزو» ویژه کودکان و نوجوانان را میزبانی می‌کند.

نمایش «جادوگر شهر از» به کارگردانی مهدی قلعه طی سه اجرای اول خود میزبان ۳۳۱ تماشاگر بوده و فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان ۳۱ میلیون و ۶۵ هزار تومان در گیشه ثبت‌شده است.

نمایش «دونه برف آرزو» به کارگردانی ماندانا عبقری نیز طی سه اجرای نخست خود میزبان ۲۷۱ تماشاگر بوده و فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان ۲۰ میلیون و ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان در گیشه ثبت‌شده است.

تالار هنر ۲۴۲ صندلی دارد که در ۲ بخش همکف و بالکن قرار دارند. قیمت نهایی بلیت این ۲ نمایش در بخش همکف بدون احتساب تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده ۹۸ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت بلیت بالکن این تالار بدون احتساب تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده ۷۶ هزار و ۳۰۰ تومان است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام آمار هفتگی فروش و تماشاگران سالن‌های دولتی تئاتر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید