آخرین خبر

«واکاوی» به آرتیبیشن رسید/ فرصتی برای هنرمندان نوجوی تجسمی

به گزارش آوای ایرانیان نمایشگاه «واکاوی» با آثاری از ۱۵ هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز از روز جمعه ۱۲ آبان ماه در گالری آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید. نقاشی‌های این مجموعه با نگاه به مهاجرت و آثار مجسمه در مسیر خودانگیخته خلق شده‌اند.

 

پروژه استعدادیابی «واکاوی» از جمله رویدادهای مجموعه هنری آرتهال است که از خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است. آغاز این پروژه با فراخوانی برای هنرمندان مستعد و دعوت آن‌ها به ارسال آثارشان جهت بررسی توسط کارشناسان هنری گالری آرتیبیشن و سپس انتخاب هنرجویان برای ورود به این مسیر از طریق هنرمندان برجسته هنر شکل گرفت.

 

مونا پاد، مهرداد ختایی و علی ندائی از جمله داوران این پروژه استعدادیابی هستند که بعد از گزینش هنرجویان به هدایت آن‌ها در مسیری تازه پرداختند. بعد از پایان گزینش و mentoring هنرجویان در «واکاوی» به مدت ۴ ماه، نمایشگاه آثار حاصل از این پروژه به نمایش در می‌آید.

 

هدف از برگزاری چنین پروژه‌ای حذف موانع پیش روی هنرمندان نوجو و ایجاد بستری برای ارائه آثار و آموزش بیشتر آن‌هاست. در همین راستا نخستین نمایشگاه گروهی از آثار هنرمندان منتخب در «واکاوی» ۱۲ تا ۲۱ آبان در گالری آرتیبیشن برگزار می‌شود.

 

فاطمه ابراهیمی دهشیری، کیانا آقاربی، ساحل تولایی، زهرا حائری، سپهر خدابخش، مهتا عظیمی، نیلوفر فقیهی، پرنیان قاسمی، کیان کریمیان، مرضیه کلانتری، فاطمه مرادی، بهنوش مؤمنی، پریچهر نظامی، مریم نوروزی و صونا یداللهی از هنرمندان این نمایشگاه هستند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار این مجموعه روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و روزهای دیگر از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به آدرس جدید گالری آرتیبیشن واقع در خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از فرشته، روبروی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸ مراجعه کنند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«واکاوی» به آرتیبیشن رسید/ فرصتی برای هنرمندان نوجوی تجسمی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید