آخرین خبر

رابرت داونی جونیور جایزه می‌گیرد/ مرد آهنی می‌درخشد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، رابرت داونی جونیور جایزه استاد مدرن مالتین سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سانتاباربارا را دریافت می‌کند. این جایزه که بالاترین جایزه این جشنواره است، در مراسمی که ۹ فوریه برگزار می‌شود به بازیگر «مرد آهنی» اهدا می‌شود.

این مراسم شامل گفت‌وگوی حضوری داونی و لئونارد مالتین، مورخ و منتقد سینما که نام جایزه برای احترام به وی گذاشته شده، می‌شود. آن‌ها در مورد حرفه گسترده داونی، از شروع کارش در صنعت فیلم تا بازی اخیرش در نقش لوئیس اشتراوس در «اوپنهایمر» کریستوفر نولان بحث خواهند کرد.

داونی در حالی که برای بازی در نقش تونی استارک یا «مرد آهنی» از دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، در بیش از ۱۱۰ فیلم بازی کرده و نامزد ۲ جایزه اسکار و برنده ۲ گلدن گلوب شده است. فیلم‌های بعدی او عبارتند از اقتباس سریالی از رمان «همدرد» که در آن او در ۴ نقش مکمل بازی می‌کند، و بازسازی «سرگیجه» فیلم کلاسیک آلفرد هیچکاک از سال ۱۹۵۸ توسط پارامونت.

کریستوفر نولان درباره وی گفته است: تماشاگران نه تنها به جذابیت باورنکردنی رابرت داونی جونیور واکنش نشان می‌دهند، بلکه به بازی وی که فارغ از هر نشانه‌ای از ستاره‌های سینماست واکنش نشان می‌دهند و این یک بار دیگر نشان می‌دهد که او یکی از بهترین بازیگران است. او هیجان‌انگیز است.

رایان گاسلینگ هم امسال با جایزه کرک داگلاس برای برتری در فیلم در این جشنواره تجلیل می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رابرت داونی جونیور جایزه می‌گیرد/ مرد آهنی می‌درخشد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید