آخرین خبر

«کله سرخ‌ها» به ارشاد می‌‌روند!

آوای ایرانیان: کریم لک‌زاده که به تازگی نگارش فیلمنامه «کله سرخ‌ها» را به پایان رسانده در حال مذاکره با چند تهیه‌کننده برای ساخت آن است.

کریم لک زاده کارگردان سینما درباره فعالیت‌های اخیر خود به مهر گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «کله سرخ ها» را به پایان رسانده‌ام و این روزها در حال مذاکره با چند تهیه‌کننده برای ارسال این فیلمنامه به وزارت ارشاد و گرفتن مجوز ساخت هستم.

وی افزود: با توجه به اینکه مجوز کارگردانی من از ۱۵ فروردین صادر شده است و تا ۱۵ تیر بیشتر فرصت ندارم باید هرچه زودتر ضمن پیدا کردن یک تهیه‌کننده، مجوز ساخت این فیلمنامه را هم بگیرم.

لک زاده درباره داستان «کله سرخ» عنوان کرد: این فیلم قصه مردی را روایت می‌کند که بعد از سال‌ها با انگیزه انتقام جویی به زادگاه خود باز می‌گردد که البته در این مسیر خودشناسی کاراکتر اصلی «کله سرخ» نیز صورت می‌گیرد.

این کارگردان ادامه داد: بخش کمی از این فیلم در تهران و قسمت اعظم آن در ارتفاعات فیروزکوه فیلمبرداری می‌شود.

کارگردان «قیچی»تصریح کرد: «کله سرخ» هم مانند دو فیلم قبلی من با انگیزه‌های جدا شدن از واقعیت‌های روزمره و فیلم‌های آپارتمانی شکل گرفت، به طوری که کاراکتر اصلی ما در جریان خودشناسی خود با اتفاقاتی روبه رو می‌شود که آن اتفاقات انگیزه انتقام جویی اوست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ایفای نقشهای این فیلم چند بازیگر را در ذهن دارم اما با توجه به اینکه هنوز مساله مالی آن حل نشده نمی‌توان در این باره صحبت کنم.

کریم لک زاده ابتدا با نمایش  فیلم کوتاه «قمار باز» در جشن خانه سینما شناخته شد. وی سال گذشته با اولین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «قیچی» در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر در بخش «هنر و تجربه» حضور پیدا کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«کله سرخ‌ها» به ارشاد می‌‌روند!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید