آخرین خبر

۲ نمایش سالن اصلی تئاتر شهر بالای ۴ میلیارد تومان فروختند

به گزارش آوای یارانیان  به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای اصلی و چهارسوی مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۲۶ آبان‌ ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

 

نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که از روز ۱۷ مهر ماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود با مجموع ۳۵ اجرا و میزبانی از ۱۵ هزار و ۱۱۴ مخاطب (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و فروش ۲ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۰ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

 

نمایش «آواز عاشقانه دختر دیوانه» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که اجرای خود را از ۷ آبان ماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومان آغاز کرد، روز جمعه ۲۶ آبان‌ ماه، با مجموع ۱۸ اجرا و جلب ۷ هزار و ۸۳۲ تماشاگر، توانست به فروش معادل ۱ میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان دست پیدا کند و با سالن اصلی خداحافظی کند.

 

نمایش «این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی که اجرای خود را از ۹ آبان ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۶ اجرا و جلب ۲ هزار و ۶۵ تماشاگر، توانسته به فروش معادل ۳۱۷ میلیون و ۵۹۲ هزار تومانی دست پیدا کند.

 

نمایش «یادگار» به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا که اجرای خود را از ۱۶ آبان ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۰ اجرا و جلب ۳۷۶ تماشاگر، توانسته به فروش معادل ۱۷ میلیون و ۷۲۴ هزار تومان دست پیدا کند.

 

نمایش «تله وزیون» به کارگردانی الهه پورجمشید نیز که اجرای خود را از روز ۲۱ مهر ماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با ۳۰ اجرا توانست ۲ هزار و ۱۳۳ تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و به فروشی معادل ۱۸۷ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود پایان دهد.

 

نمایش «نفرین رزالین» به کارگردانی مسعود طیبی نیز که اجرای خود را از روز ۱۶ آبان‌ ماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با ۱۰ اجرا توانست ۸۹۴ تماشاگر را به سالن جلب کند و با فروش معادل ۸۶ میلیون و ۹۰۴ هزار تومان به اجرای خود پایان دهد.

 

همچنین نمایش «مامان» به کارگردانی الهام سلج محمودی که از روز یکشنبه ۸ آبان ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرد با مجموع ۱۷ اجرا، توانست ۱ هزار و ۹۵ تماشاگر جلب کند و به فروشی معادل ۸۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان دست یابد.

 

نمایش «زندگی من، یک من ساده» به کارگردانی محمدعلی زمانی نیز که از روز ۱۴ آبان ‌ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان روی صحنه رفته است، با ۱۲ اجرا و جذب ۲۶۱ تماشاگر توانسته است به فروش ۱۶ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان دست پیدا کند.

 

نمایش «یک ملاقات ساده» به کارگردانی جواد تولمی نیز که از روز ۲۱ آبان‌ ماه در کافه‌تریای اصلی با قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته است، با ۶ اجرا و ۷۹ تماشاگر توانسته به فروش ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «من نوید نیستم!» به کارگردانی سید علی خوشرو نیز که از روز ۲۶ آبان‌ ماه در کافه‌تریای چهارسو با قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۱ اجرا توانست ۴۰ تماشاگر جذب کند و به فروش ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دست پید

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۲ نمایش سالن اصلی تئاتر شهر بالای ۴ میلیارد تومان فروختند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید