آخرین خبر

فصل سوم «علامت» در دهه اول محرم به شبکه دو می‌آید

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ برنامه «علامت» که برای نخستین بار در حسینیه ارشاد تولید می‌شود به مناسبت دهه اول محرم با موضوع «عاشورا؛ به خوانش مؤنث» مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

در این برنامه، حجت‌الاسلام قنبریان به عنوان کارشناس مذهبی برنامه به بررسی نقش طیف‌های مختلف بانوان حاضر و غایب در حماسه حسینی خواهد پرداخت.

گفتنی است فصل اول برنامه «علامت» با نگاهی نو به جوانبِ تاریخی فسق یزید و زندگی عفیفانه، پیرامون قیام سیدالشهدا (ع)، دشمن‌شناسی، شناخت اخلاق، روش و بدعت‌های یزید، راه‌های مقابله با فسق که به عفت و زندگی عفیفانه در سه سطح فردی، خانوادگی و اجتماعی از ۱۲ شهریور سال گذشته در ۱۴ قسمت پخش شد.

فصل دوم این برنامه نیز با شعار «کوفه؛ نقطه، سر خط!»، به بررسی وقایع تاریخی و اوضاع فرهنگی اجتماعی کوفه در زمان حکومت امیرالمؤمنین علی (ع) پرداخت که از ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ در ۷ قسمت پخش شد.

فصل جدید برنامه «علامت» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی سیدمجید اکرمی و کارگردانی مصطفی ملوان است که در ۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از چهارشنبه ۲۸ تیر ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن شبکه دو خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۵ صبح و حوالی ساعت ۱۴ می‌باشد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فصل سوم «علامت» در دهه اول محرم به شبکه دو می‌آید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید