آخرین خبر

ادعایی در بازیگری ندارم/ تجربه روی صحنه رفتن با یک نقش سخت

به گزارش آوای ایرانیان آیدا ماهیانی بازیگر جوان سینمای ایران درباره حضورش در نمایش «تهران، پاریس، تهران» که قرار است از ۱۴ آبان ماه در تماشاخانه ملک به صحنه برود، به گفت: از مدت ها قبل تصمیم داشتم که مدیوم تئاتر را تجربه کنم و از میان پیشنهادهایی که در این حوزه داشتم، زمانی که این درخواست از سوی گروه مطرح شد از آن استقبال کردم چون، علاقه مند بودم در مقام بازیگر با یک گروه حرفه ای این تجربه را داشته باشم.

 

وی درباره نقشی که در این نمایش ایفا می کند، عنوان کرد: شخصیت سارا نقش سخت و مونولوگ محوری است که برای من یک چالش جدی بود. با تمرین های طولانی تلاش کردم که به شخصیت برسم و امیدوارم که در بازخورد مخاطب هم این اتفاق بیفتد و نقش باورپذیر به نظر برسد. به عنوان بازیگر تمام تجربیاتم را در این مدت به کار گرفتم و از راهنمایی های سعید دشتی در مقام کارگردان این اثر نمایشی خیلی کمک گرفتم تا بتوانم به شخصیت سارا نزدیک شوم.

 

ادعایی در بازیگری ندارم/ تجربه روی صحنه رفتن با یک نقش سخت

 

بازیگر سریال «خاتون» در تکمیل صحبت‌هایش یادآور شد: در این مسیر حضور ۲ بازیگر مقابلم یعنی فرزین محدث که از اساتید تئاتر است و سینا ساعی که یک بازیگر درجه یک و در حوزه موسیقی هم صاحب نام است خیلی به من کمک کرد. همراهی های این ۲ در بحث بازیگری قوت قلب و منشا تاثیر من بود. من ادعایی در بازیگری ندارم و فقط به دنبال تجربه های تازه هستم و امیدوارم که در ارتباط تنگاتنگ با مخاطب هم بتوانم، تاثیرگذار باشم.

 

ماهیانی یادآور شد: ما یک گروه همدل و بدون ادعا هستیم که تلاش کردیم یک اثر نمایشی خوب و در شان مخاطب فهیم تئاتر را به صحنه ببریم و استقبال مخاطبان هم در این چند روز که از آغاز بلیت فروشی گذشته، گواه این حرف است. دوست دارم زحمات تک تک عوامل این گروه و همچنین سام بهشتی تهیه کننده نمایش تشکر کنم که به من اعتماد کردند و فرصت دادند تا حضور در صحنه نمایش را تجربه کنم.

 

نمایش «تهران، پاریس، تهران» به کارگردانی سعید دشتی و تهیه‌کنندگی سید سام بهشتی از تاریخ ۱۴ آبان در تماشاخانه ملک اجراهای خود را آغاز خواهد کرد. سینا ساعی، آیدا ماهیانی و فرزین محدث بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ادعایی در بازیگری ندارم/ تجربه روی صحنه رفتن با یک نقش سخت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید