آخرین خبر

پروژه «موسی و شبان» با پرواز همای به تهران رسید

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از امور رسانه ای پروژه، اجرای موزیکال «موسی و شبان» با صدای پرواز همای، سرانجام پس از اجرا در چندین شهر ایران روز پانزدهم آذر ماه در تهران پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

«موسی و شبان» اجرایی موزیکال است که پرواز همای از ۲ سال پیش با طراحی و اجرای آن در اقصی نقاط ایران، از آن رونمایی کرد.

این اجرا با همراهی ارکستر بزرگ به رهبری امین غفاری در کنار ارکستر سازهای ایرانی، ۱۵ آذر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و در ۲ سانس روی صحنه خواهد رفت.

پرواز همای خالق، نویسنده و ایده پرداز این اثر است که در بخش‌های مختلف، می خواند. این در حالی است که حامد فقیهی (در نقش موسی) و داوود نماینده (در نقش راوی) پرواز همای را در «موسی و شبان» همراهی می کنند.

این اجرا امسال در شهرهای مختلف از جمله رشت، تبریز، ساری، چالوس، اصفهان، شیراز روی صحنه رفته و بیش از ۲۰ اجرا از آن در شهرهای مختلف تجربه شده است.

همای درباره این اثر و کنسرتش در تهران گفته است: بالاخره شرایط اجرای «موسی و شبان» در تهران فراهم شد و امیدوارم بتوانیم اجرای خوبی را برای مخاطبان موسیقی روی صحنه ببریم. برای این اجرا تمرین و زمان زیادی صرف شده است و در تلاش هستیم با بهترین کیفیت آن را روی صحنه ببریم.

پرواز همای از تمدید این اجرا در تهران خبر داده است که به محض قطعیت و صدور مجوز اطلاعات آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پروژه «موسی و شبان» با پرواز همای به تهران رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید