آخرین خبر

کارگاه نقاشی «روایت یاران» به همدان رسید

به گزارش آوای ایرانیان ه نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با بیان این خبر گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم جهاد فرهنگی و ضرورت استفاده از موضوعات، مصادیق و محورهای دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین، دومین کارگاه استانی با محوریت شهدای شاخص هر استان را در همدان و با موضوع شهید حاج حسین همدانی برگزار خواهیم کرد.

 

وی بیان کرد: این کارگاه نقاشی با حضور هنرمندان مطرح استانی و همزمان با کنگره ملی ۸۰۰۰ شهر استان همدان برگزار خواهد شد که در این کارگاه آقایان مهدی پرستار شهری، بشیر پوروقار، کریم زارعی، احمد شاملو، علی غیبی و امیر محمد سرمدی حضور خواهند داشت.

 

این کارگاه یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ و در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

 

حبیبی همچنین از برگزاری ۶ کارگاه دیگر تا پایان سال در سایر استان‌ها خبر داد.

 

انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس از زیر مجموعه‌های تخصصی بنیاد فرهنگی روایت فتح در حوزه هنرهای تجسمی می‌باشد که با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت به خلق اثر و تولید محتوا (نقاشی، کارتون، کاریکاتور، گرافیک، انیمیشن، حجم سازی، و..) می‌پردازد.

 

جشنواره جهانی هنر مقاومت هم از فعالیت‌های بین‌المللی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح است که تاکنون ۶ دوره آن برگزار شده است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کارگاه نقاشی «روایت یاران» به همدان رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید