آخرین خبر

میزبانی خادمان و پیرغلامان حسینی لیاقت می‌خواهد

آوای ایرانیان: استاندار هرمزگان: پیرغلامان حسینی رسانه‌های پرنفوذی هستند که پیام حماسه حسینی را به‌عنوان پیام‌آور مقاومت در مقابل فشار استکبار منتشر می‌دهند

 به گزارش آوای ایرانیان، جاسم جادری؛ استاندار هرمزگان دقایقی پیشدر چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان امام حسین(ع) که در تالار شهید آوینی بندرعباس در حال برگزاری است، خطاب به پیرغلامان گفت: شما پیرغلامان همانانی هستید که حسین (ع) را یاری می کنید در زمانی که دشمنان اسلام تلاش می کنند آن را از مسیر اصلی اش منحرف کنند.

وی گفت: پایمردی ملت قهرمان ایران بدون شک ثمره پیروزی و ایثارگری ها در دوران در دفاع مقدس است و همزمان با هفته دفاع مقدس یاد شهدای این دوران را گرامی میداریم.

جادری افزود: میزبانی از خادمان و پیرغلامان حسینی لیاقتی می خواهد که به لطف خدا در چهاردهمین اجلاس این لیاقت شامل مردم دریادل و حافظان خلیج همیشه فارس و این استان عاشورایی شد.

وی در پایان گفت: پیرغلامانی از ۱۹ کشور جهان در این اجلاس حضور دارند و ندای شرف و وجدان انسانی و آزادگی را سر می دهند و اثرات برگزاری آن در آستانه محرم در جان شیفتگان حسینی مضاعف می شود.

نسیم

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “میزبانی خادمان و پیرغلامان حسینی لیاقت می‌خواهد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید