آخرین خبر

«جان ویک» هنوز زنده است!

به گزارش آوای ایرانیان چاد استالسکی با اعلام خبر تولید «جان ویک ۵»، می‌گوید کاراکتر جان ویک هنوز زنده است و به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد.

او در گفت‌وگو با مجله امپایر به پرسش های مختلف طرفداران فیلم پاسخ داده است.

استالسکی می‌گوید متوجه این نکته شده که طرفداران فیلم از پایان فعلی آن راضی نبوده‌اند و ترجیح می‌دادند با پایانی مبهم و چندوجهی روبرو شوند.

این در حالی است که گرچه در لحظات پایانی قسمت چهارم دو کاراکتر باوری کینگ (لاورنس فیشبرن) و وینستن (یان مک شین) بر مزار جان ویک ظاهر می‌شوند، کارگردان از آن به عنوان پایانی حقه آمیز و مرموز اسم می‌برد.

به گفته استالسکی: «در پایان فیلم و زمانی که برای آخرین لحظه جان ویک را می‌بینیم، نمی توانیم تائید کنیم که مرده است و خیلی واضح می‌توان ادعا کرد هنوز زنده است! او از دوئل مرگبارش جان سالم به در برده و برای قسمت بعدی راهی ماجراجویی های تازه‌ای می‌شود.»

با این وجود، فیلمساز ادامه می دهد: «اما ما پایان متفاوتی در نظر داشتیم و این در شرایطی بود که خود من و کاینو طرفدار همین پایانی بودیم که در اکران عمومی دیده می‌شود. در پایان متفاوت فیلم، آخرین صحنه آن با نمایی از کیانو تمام می‌شود. این نما دقیقا حکایت از آن می کرد که جان ویک زنده است. اما به این نتیجه رسیدم که ارائه مقداری وهم و خیال می‌تواند باعث خلق پایان بهتر و جذاب‌تری شود، پایانی که نوعی تعلیق و دوگانگی همراه خودش دارد. از واکنش تماشاگران و طرفداران تعجب کردم. آنها می‌گویند به دنبال پایانی مبهم بوده‌اند. مگر پایان فعلی به اندازه کافی ابهام ندارد؟!»

فیلمساز اشاره می‌کند که با عنایت به پایان فعلی، این پرسش در ذهن متبادر می‌شود که کاراکتر جان ویک برای قسمت پنجم برمی‌گردد و دست به کارهایی تازه می‌زند.

به گفته او: «به قول آن ضرب‌المثل قدیمی که می‌گوید هرگز نگو هرگز، جان ویک می تواند برگردد و گردوخاک جدیدی به راه بیندازد! تهیه کنندگان فیلم برای ساخت قسمت پنجم چراغ سبز داده‌اند و این به معنی آن است که تماشاگران باید منتظر حوادث عجیب و غریب تازه‌ای در دنیای جان ویک باشند و این پرسش مطرح است که مگر می‌شود جان ویک بعدی را بدون حضور کاراکترمحوری‌اش تولید کرد؟»

صحبت‌های استالسکی در حالی مورد توجه محافل هنری و طرفداران جان‌ویک‌ها قرار گرفته، که کیانو ریوز همزمان با اکران عمومی قسمت چهارم اعلام کرده بود بدون حضور استالسکی پشت دوربین قسمت بعدی جان ویک، حاضر به بازی در قسمت‌های جدید آن نیست.

جان ویک ۴ ماه مارس به روی پرده سینماهای جهان رفت و با فروش موفقیت آمیز ۴۳۲ میلیون دلاری خود، زمینه را برای ساخت قسمت‌های بعدی آن فراهم کرد.

فیلم که با هزینه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری تهیه شد، در آمریکای شمالی نزدیک ۱۹۰ میلیون دلار فروش داشت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«جان ویک» هنوز زنده است!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید