آخرین خبر

در اولین کنسرت زمستانی طلیسچی چه گذشت؟

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، علیرضا طلیسچی شامگاه روز دوشنبه چهارم دی طی ۲ سانس روی صحنه رفت و با مخاطبانش در پایتخت دیدار کرد. این در حالی بود که وی در حین اجرای برنامه خود از تمدید کنسرت خود در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ دی نیز خبر داد.

طلیسچی که پاییز امسال میزبان حدود ۳۵ هزار مخاطب فقط در پایتخت بود؛ با اعلام تمدید کنسرت زمستانی‌اش، خود را برای ثبت رکورد تازه‌ای آماده کرده است.

این خواننده منتخبی از قطعات محبوب و تازه منتشر شده‌اش را اجرا کرد. «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» از جمله این قطعات بودند.

طلیسچی پس از اجرای دوباره قطعه پرطرفدار «پاقدم» با همراهی ارکستر زهی؛ از مخاطبانش درباره تولید قطعاتی با این سبک و سیاق پرسید که با تشویق تماشاگران همراه شد.

وی در ادامه گفت: به نظر من یک هویت موسیقایی در دهه ۶۰ جا ماند و کاش خوانندگان خوش‌صدای دیگر کشور چنین کارهایی تولید کنند چون اجرای چنین کارهایی روی صحنه لذت‌بخش است.

اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را محمد عارف گیتار نایلون، پارسا رفیع گیتار الکتریک، نیما اشکباری باس، امیرحسین آزموده پرکاشن، ادوارد دانیال زاده درامز و مسیح منتظری گیتار الکتریک، تشکیل می‌دادند. این در حالی است که یکتا ناصر از جمله مهمانان این کنسرت بود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “در اولین کنسرت زمستانی طلیسچی چه گذشت؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید