آخرین خبر

پرویز پرستویی آخرین راوی «علمدار» شد

پرویز پرستویی تهیه کننده موسیقی- نمایش «علمدار» روایتگر اجرای شب پایانی این اثر خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، پرویز پرستویی علاوه بر تهیه کنندگی موسیقی- نمایش «علمدار» سه شنبه ۶ مهر ماه روایتگر افتخاری آخرین شب اجرای این اثر در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت عباس (ع) است.

«علمدار» به کارگردانی حسین پارسایی، آهنگسازی پوریا خادم با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص از طریق اپلیکیشن روبیکا به آدرس rubika.ir،Emamaliinstitut از تالار وحدت قابل مشاهده است.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از نویسنده: محمدرضا کوهستانی، طراح حرکت: علی براتی، طراح نور: مرتضی نجفی، طراحان صدا: سروش محمدی و نوید شیخ، ویدئو آرت: پژمان زهاب با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

موسیقی- نمایش «علمدار» همچنین با حضور و همکاری افتخاری هنرمندانی چون داریوش ارجمند، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان، هادی حجازی فر و با مشارکت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و موسسه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) با اهداف خیرخواهانه اول تا ششم مهرماه با تماشاگران محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت آنلاین ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می شود و کلیه درآمدهای این برنامه صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پرویز پرستویی آخرین راوی «علمدار» شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید