آخرین خبر

رونمایی از کتاب گویای «امام موسی صدر»

به گزارش  آوای ایراینان به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، مراسم رونمایی از کتاب گویای «امام موسی صدر» روز شنبه ۱۱ شهریور با حضور علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، حورا صدر دختر امام موسی صدر، مهدی شاملو مدیر رادیو ایرانصدا، حسین رحمانی تهیه کننده و راویان اثر در دفتر معاونت صدا برگزار شد.

کتاب گویای «امام موسی صدر» درباره زندگینامه وی و پیرامون سیره و سرگذشت امام موسی صدر است که با سردبیری محمد باقر خلیلی و روایت هایی از فرهاد قائمیان، حسن همایی، فاطمه رکنی و فریناز ثریا همزمان با سالروز ربایش امام موسی صدر، در پایگاه کتاب گویای ایرانصدا به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

علی بخشی زاده معاون صدا با اشاره به محتوای این کتاب صوتی افزود: در این کتاب مخاطبان رخدادهای پرفراز و نشیب زندگی امام موسی صدر در حوزه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و عرفانی این مرد تاریخ ساز یا به عبارتی امام مقاومت را می شنوند. اگر امروز جبهه مقاومت تشکیل شده است یا کشورهایی به جرگه مقاومت می پیوندند به یقین به ندای این امام مقاومت لبیک می گویند. امام موسی صدر امام مقاومت است که بخشی از زندگی پرفراز و نشیب ایشان در این کتاب صوتی آمده است درحقیقت یک دوره ۲۰ ساله از ۱۳۳۷ تا ۱۳۵۷ زندگی و مبارزاتشان روایت شده است.

بخشی زاده در ادامه با اشاره به اینکه رادیو چند کار دیگر را هم در این حوزه شروع کرده است، بیان کرد: کاظمی دینان مدیر رادیو فرهنگ چند کار فاخر را در دستور کار دارد. در اداره کل هنرهای نمایشی هم محسن سوهانی مدیر رادیو نمایش هفت قسمت نمایش آماده کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رونمایی از کتاب گویای «امام موسی صدر»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید