آخرین خبر

پانته‌آ بهرام و سیاوش طهمورث همبازی شدند/ ایفای نقش مادر

به گزارش آوای ایرانیان، پانته‌آ بهرام بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون قرار است در جدیدترین تجربه حضور خود بر صحنه تئاتر، در نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش طهمورث به ایفای نقش بپردازد. در اجراهای گذشته «معرکه در معرکه» رویا تیموریان ایفاگر این نقش بود.

بهرام که نقش‌آفرینی‌های متعددی در عرصه تئاتر داشته در نمایش‌هایی چون «مرگ یزدگرد» گلاب آدینه، «شب هزار و یکم» بهرام بیضایی، «زمستان ۶۶»، «رقص کاغذ پاره‌ها» و «یک دقیقه سکوت» محمد یعقوبی، «افسون معبد سوخته»، «خواب در فنجان خالی» و «شکلک» کیومرث مرادی و «هی مرد گنده گریه نکن» جلال تهرانی به ایفای نقش پرداخته است.

سیاوش طهمورث که علاوه بر کارگردانی «معرکه در معرکه»، ایفاگر نقش پهلوان نیز هست، درباره حضور پانته‌آ بهرام در «معرکه در معرکه» گفت: این اولین تجربه همکاری من با پانته‌آ بهرام است ولی از قدیم طرفدار بازی‌های او بودم. قرار است در این اجرا بهرام ایفاگر نقش مادر باشد.

وی درباره شکل و شیوه اجرای جدید «معرکه در معرکه»، تأکید کرد: «معرکه در معرکه» اثری نیست که بنا باشد به خاطر خواست و سلیقه شیوه اجرای آن را تغییر دهیم چون استخوان‌بندی خاصی دارد و حیف است که تغییری در آن داده شود.

طهمورث یادآور شد: شکل و شمایل بازیگران نمایش عوض شده و همین امر باعث می‌شود اجرای جدید «معرکه در معرکه» در کلیت شکل دیگری البته با همان سبک اصلی اثر، داشته باشد.

این بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر ایران در پایان اظهار امیدواری کرد تماشاگران و علاقه‌مندان به تئاتر اجرای نمایش «معرکه در معرکه» را بپسندند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پانته‌آ بهرام و سیاوش طهمورث همبازی شدند/ ایفای نقش مادر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید