آخرین خبر

پنجمین جشنواره موسیقی “کلاسیک تا معاصر” دی ماه برگزار می‌شود

آوای ایرانیان: پنجمین جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر به دبیری علیرضا مشایخی دی‌ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش آووای ایرانیان، علیرضا مشایخی با اعلام این خبر گفت: پنجمین دوره این جشنواره امسال با حمایت و همراهی انجمن موسیقی ایران وسیع تر از سال‌های قبل و به مدت ۶ شب برگزار می‌شود به طوری که ۴ شب این جشنواره در تالار رودکی و ۲ شب نیز در دانشگاه تهران برپا می شود.

وی ادامه داد: امسال ۴ الی ۵ گروه و ارکستر زیر چتر گروه موسیقی تهران برنامه خواهند داشت. همچنین از ۴ سولیست خارج کشور نیز دعوت کردیم که هم به تنهایی و هم با ارکسترهایمان در این دوره به اجرا بپردازند.

ارکستر

این آهنگساز با اشاره به اجراهای این دوره از فستیوال گفت: ارکستر موسیقی نو به رهبری سعید علیجانی، ارکستر مجلسی شرق به رهبری مهرداد تیموری، گروه کوبه ای موسیقی نو به رهبری مهرداد تیموری اجراهایی خواهند داشت. همچنین اگر شرایط جسمی‌ام مساعد باشد قطعه کوتاهی را با ارکستر موسیقی نو رهبری خواهم کرد.

مشایخی در خاتمه با اشاره به فعالیت‌های موسیقایی خود بیان داشت: هم اکنون مشغول جمع آوری کارهایم هستم. چرا که دوست ندارم کارهایم نیمه کاره بماند و روزی از این دنیا بروم به همین دلیل یکی دوسالی است که دارم کارهای ناتمامم را تنظیم می کنم و به پایان می رسانم. این روزها نیز مشغول به پایان رساندن کوارتت پیانو خود هستم که قرار است در آلمان اجرا شود و همچنین در حال ارسال اثر جدیدم برای ارکستری در فرانسه هستم که نوروز در این کشور اجرا خواهد شد.

منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پنجمین جشنواره موسیقی “کلاسیک تا معاصر” دی ماه برگزار می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید