آخرین خبر

دعوت پنج ارکستر سمفونیک کشور چین از علی رهبری

به گزارش آوای ایرانیان  پنج ارکستر شناخته شده شهرهای مختلف کشور چین از علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های متفاوتی را انجام می‌دهد، برای حضور در مجموعه‌های خود به عنوان رهبر مهمان دعوت به عمل آوردند.

ارکستر سمفونیک نانچانگ، ارکستر فیلهارمونیک هانگزو، ارکستر سمفونیک شنسهن، ارکستر سمفونیک کنینگ داوو، ارکستر فیلهارمونیک ووهان مجموعه‌هایی هستند که طی روزهای اخیر از علی رهبری برای حضور در ارکسترهای‌شان دعوت به عمل آورده‌اند.

علی رهبری که طی این روزها در کنار والری گرگیف سمت رهبر مهمان اپرای مارینسکی در سنت پترزبورگ را به عهده دارد، در کنار چندین سولیست بین‌المللی برای رهبری این ارکستر ها دعوت شده که کنسرت‌های خود را از اواخر شهریور شروع خواهند کرد.

این آهنگساز و رهبر بین المللی ایرانی در سال ۱۳۹۴ به ارکستر فیلهارمونیک چین در پکن دعوت شد و بعد از این کنسرت، وی ارکستر فیلهارمونیک چین را به تهران دعوت کرد و در تالار وحدت همراه با ارکستر سمفونیک تهران که زیر نظر او به فعالیت مشغول بودند، کنسرتی را برگزار کرد.

علی رهبری بعد از آن یک بار دیگر با ایوو پوگورلیچ نوازنده ستاره پیانو برای کنسرت‌هایی به کشور چین دعوت شد که آن کنسرت‌ها به دلیل پاندمی کنسل شدند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دعوت پنج ارکستر سمفونیک کشور چین از علی رهبری”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید