آخرین خبر

«ماموریت غیرممکن» هفتم خوب فروخت/ فروش ۲۳۵میلیون دلاری در ۵ روز

 

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، بالاخره فیلم هفتم از مجموعه «ماموریت غیرممکن- حساب مرده قسمت اول» از کمپانی پارامونت که خیلی‌ها منتظرش بودند راهی سینماهای جهان شد و در ۵ روز نخست اکرانش در آمریکا ۸۰ میلیون دلار فروخت و در دیگر کشورهای جهان هم با فروش ۱۵۵ میلیون دلاری کارش را شروع به کار کرد تا در مجموع برای افتتاحیه خود رقم ۲۳۵ میلیون دلار را ثبت کرده باشد.

 

اکنون این فیلم در میان ۷ فیلم اکران شده از این مجموعه فیلم‌ها از نظر اکران در رده دوم قرار می‌گیرد. بالاتر از آن فیلم دوم «ماموریت غیرممکن» جای دارد که در افتتاحیه پنج روزه‌اش ۷۸.۵ میلیون دلار بدون محاسبه تورم فروخته بود.

 

قسمت جدید «ماموریت غیرممکن» از چهارشنبه اکران شد تا پیش از اکران «باربی» و «اوپنهایمر» که ۲۱ جولای راهی سینماها می‌شوند، امکان تماشای بیشتری به فیلم بدهد.

 

تا کنون افراد مسن‌تر بیشتر به تماشای فیلم رفته‌اند و ۲۲ درصد کل خریداران بلیت را گروه سنی ۵۵ سال یا بالاتر تشکیل داده‌اند. این فیلم با نقدهای خوبی هم روبه‌رو شده و امتیاز A را در سایت «سینما اسکور» از تماشاگران به دست آورده است.

 

هزینه تولید این فیلم به جز بازاریابی، ۲۹۵ میلیون دلار بود که نشان می‌دهد از پرهزینه‌ترین فیلم‌های این مجموعه بود که مشکلات متعدد ناشی ازشیوع کووید۱۹ از جمله دلایل این امر است.

 

هفتمین قسمت از مجموعه «ماموریت غیرممکن» به کارگردانی کریستوفر مک کواری ساخته شده و هیلی آتول، ونسا کربی، هنری چرنی، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز و سایمون پگ از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

کروز بازیگر مورد علاقه صاحبان سینماهاست و سال ۲۰۲۲ در برابر قرار دادن فیلم «تاپ گان: ماوریک» در سرویس استریم مقاومت کرد و در نهایت با فروش ۷۷۴.۷ میلیون دلار در سینماهای داخل آمریکا به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ تبدیل شد. این فیلم در مجموع ۱.۴۹ میلیارد دلار در سطح جهانی فروش کرد.

 

«ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» از دیزنی و لوکاس فیلم با فروش ۱۲ میلیون دلاری در رتبه چهارم فروش آمریکا قرار گرفت. قسمت پنجم و آخر این مجموعه تاکنون ۱۲۵.۳ میلیون دلار در داخل و ۳۰۲.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ماموریت غیرممکن» هفتم خوب فروخت/ فروش ۲۳۵میلیون دلاری در ۵ روز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید